ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-24

kinder

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-24

Για το σχολικό έτος 2022-23  θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2019

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει,
βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου,
μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική
διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.

Στο νηπιαγωγείο μας εγγράφονται μαθητές που η διεύθυνση κατοικίας του γονέα/κηδεμόνα είναι στην Νεοχωρούδα

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

Για την εγγραφή του προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (·https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία·
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας·
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) Τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο
πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν σε χρονικό διάστημα που θα οριστεί από την Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου:

  •        ΄Εγγραφη συναίνεση του έταιρου κηδεμόνα για την εγγραφή του παιδιού στο νηπιαγωγείο 
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο μπορείτε να το βρείτε παρακάτω, συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  • Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία,ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης,ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (13:00 – 16:00) ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (7:45-8:30)

Η φοίτηση στο ολοήμερο τμήμα είναι υποχρεωτική για τους εγγραφέντες στο ολοήμερο και δεν υπάρχει ενδιάμεση αποχώρηση.

Α. Η εγγραφή των   μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς  προϋποθέσεις.

Β.Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής:

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο διευρυμένο πρόγραμμα ολοήμερου νηπιαγωγείου.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών. Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.  Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

 

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα  ωστόσο το νηπιαγωγείο  θα επικοινωνήσει μαζί τους  για επικαιροποίηση των στοιχείων τους)

Για απορίες/προβλήματα απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του
συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2310787584  και ώρες 12- 1 και στο mail : nneocho@sch.gr

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία  

Δείτε την σχετική εγκύκλιο…..

https://blogs.sch.gr/nneocho/files/2023/02/ΕΞΕ-15035-2023-Εγγραφές-μαθητών-τριών-στα-Νηπιαγωγεία-για-το-σχολικό-έτος-2023-24.pdf

 

Μικροί Μαστροχαλαστές γιορτάζουν στις χώρες του κόσμου

308000664 10159097771708348 1367021297515082425 n

Οι μικροί μαστροχαλαστές του Νηπιαγωγείου Νεοχωρούδας το μήνα Δεκέμβριο γιόρτασαν τα Χριστούγεννα σε πολλές χώρες φτιάχνοντας ένα lapbook.

319329580 566896245342074 6726835580081114924 n320587257 473399064743047 5546048533620156800 n

Στην Αυστραλία προσπάθησαν να κάνουν το Άη Βασίλη να κάνει σερφ!!!

321445989 672149367884760 7426930779654286027 n

320274067 716730186415078 1269171500425720238 n

Στο Μεξικό έφτιαξαν ένα αλεξανδρινό και είπαν τα μεξικάνικα κάλαντα.

320700993 2808513729280031 8599110511734139196 n

Στην Ελλάδα γιόρτασαν τη γέννηση του Χριστούλη και εμαθαν τα κάλαντα που λέμε στην Ελλάδα.

320707548 604802701414649 8888750858095731211 n

Στην Ιταλία προσπάθησαν να είναι καλά παιδιά για να μην πάρουν κάρβουνα από την Μπεφάνα.

321429032 828992458327927 8469827066779241879 n

2ο εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Γνωρίζουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα”

Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας δυσκολεύονται να χειριστούν και να κατανοήσουν αφηρημένες έννοιες όπως “δικαιώματα”, “ελευθερία”, “δημοκρατία”, βασική μέριμνα ήταν η οργάνωση δραστηριοτήτων για ενίσχυση κλίματος συνεργασίας, αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης.

Στην αρχή διερευνήσαμε τις απόψεις και τι σκέψεις τους σχετικά με την λέξη δικαίωμα, και δημιουργήσαμε αρχικό εννοιολογικό χάρτη με τις πρότερες γνώσεις των παιδιών.

314394874 665740105184123 5942604755050254990 n

Με υποστηρικτικό εποπτικό και ψηφιακό υλικό, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα δικαιώματα των παιδιών. Διαβάσαμε σχετικά βιβλία για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών

327646801 735189951551226 1277568015182881085 n

Φτιάξαμε αφίσα για την προστασία των δικαιωμάτων.

New Phototastic Collage.jpg1 327609704 710011233906745 6044315267197374494 nNew Phototastic Collage.jpg1 .jpg2325939201 667691548469938 1155278822210400380 n326161653 619958423566790 1521685541177562847 n326285419 3376909019265608 5086429984138654701 n

325311442 473886148290301 6967218703840454287 n325936861 1158227181342071 8182613895849155046 n 325894132 1851875861838566 7800341977986214675 n326278210 682459413577838 3204415348873022354 n326170248 836112137451159 3834945038436910040 n326217905 569842308506459 3627199568157941871 n326409403 654858373107776 204785553395368993 n

Μιλήσαμε για την unisef είδαμε σχετικό υποστηρικτικό υλικό με σκοπό να κατανοήσουν τον ρόλο της unisef .

Είδαμε το παραμύθι “Η ζωή στην λουλουδούπολη” και το ζωγραφίσαμε

325199734 928542758131614 1160351276660783933 n 325311832 717753090043543 676076847974083071 n 325399967 1106325700139280 7040249705054537709 n

Φτιάξαμε την αλφαβήτα των δικαιωμάτων

327536439 1363109501167259 1025061433933015598 n      325150310 1343738269754715 2137855133647817721 n325162659 831005931327919 5024737443554355186 n 1325586522 1880473765655365 9198402172124988133 n

Φτιάξαμε κάρτα με τα δικαιώματα

313013515 664707528473781 8731282628311199221 n

Μιλήσαμε για την διαφορετικότητα

Διαβάσαμε τον Ελμερ, τον πολύχρωμο ελέφαντα και τον αξιοποιήσαμε διδακτικά με ατομική και ομαδική εργασία σχετική.

315261516 1115863629072887 575056100882282275 n 315351953 1096942614239106 9140904071963708796 n

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν όλα τα δικαιώματα , διαβάσαμε “το Σανταλάκι” και το επεξεργαστήκαμε.

326759327 3347916012095489 3371249966596547121 n 1 1 327113107 850627656226386 4103590295501260634 n 327131611 1242604236326148 3031844646077633117 n 327192795 3180094508877939 2038296553129987966 n 327201447 896067615150889 9065518359445387296 n 1 1

 

Αξιοποιώντας την ιστορία της “μικρής Ειρήνης” προσεγγίσαμε την έννοια πρόσφυγας.

326047098 1129568041083890 6479706774991524093 n 327651741 703473564767147 7040666083417750222 n  και επιλέξαμε να μείνει στην Ειρηνούπολη ή στην Αγαπούπολη.

Φιλοτεχνήσαμε ένα αντιρατσιστικό χαλί.

326159054 885467989437392 8133844951926535570 n

Μιλήσαμε για την αναπηρία και ασχοληθήκαμε για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία.

Είδαμε πλούσιο ψηφιακό υλικό.

Διαβάσαμε αντίστοιχα παραμύθια.

326757017 564653175714219 8372805115545261977 n327360858 904773513876058 8550906050336486312 n

Το Beebot μας βοήθησε να ψάξουμε τα δικαιώματα.

326596167 566886478407931 2928979976067353772 n 326597237 699726465228734 1078304082563005557 n 326749406 890591461982113 3581808387551260824 n 326791597 421292133489546 8789439462804562707 n

Στο τέλος διαμορφώσαμε τελικό εννοιολογικό χάρτη τον οποίο συγκρίναμε με τον αρχικό.

327709235 718814646366689 2736763229534528251 n

 

 

 

ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

316843524 3699891630238944 4411611424850190760 n

Ήρθαμε σε επαφή με τον μαγικό κόσμο του πηλού και της κεραμικής….

316974927 1485673511959006 1641345759604471309 n

Στο κόσμο αυτό μυηθήκαμε την την βοήθεια της κεραμίστριας Γιώτας Χατζοπούλου…

Στην αρχή μας έδειξε φωτογραφίες από το εργαστήριο της…. το εργαστήριο κάθε καλλιτέχνη είναι μοναδικό. Πόσα πολλά χρώματα, πόσα πράγματα μικρά και μεγάλα είχε….

317139296 816705816097623 8027798873713001060 n 1

Μετά μας έδειξε πώς χρησιμοποιεί τον τροχό για να δουλέψει τον πηλό….

Όταν τον είδαμε καταλάβαμε ότι τον λένε τροχό γιατί γυρίζει γύρω γύρω….

316594393 548681553770631 6746463308350111974 n  316839263 530988178667222 3592006652146817104 n  316843524 3699891630238944 4411611424850190760 n

Στην συνέχεια με την βοήθεια  αφού πρώτα πιάσαμε  τον πηλό τον μυρίσαμε, τον ζουλίσαμε, Φτιάξαμε τα δικά μας έργα….

316939935 577840744108727 3801978184517955024 n 317372331 827903358535870 5776989309843113380 n 316827988 448588193915616 6896634727756379503 n 316794661 1092054281464434 7312959381157464231 n 1  316793943 919410469465199 5616070025893921111 n 1316864519 1145080282861141 9137996941911284650 n

316159548 1641877232912409 6047238936325163936 n316385346 1311684989705780 1049369430612711461 n

Τι φτιάξαμε; Είναι μυστικό…. θα σας το δείξουμε σε λίγες μέρες . Πήρε η κα Γιώτα τα έργα μας να τα ψήσει σε έναν φούρνο ειδικό , να γίνουν σκληρά και θα μας τα επιστρέψει για να τα βάψουμε.

Ευχαριστούμε κα Γιώτα Χατζοπούλου. Σας αγαπάμε πολύ, μας μαγέψατε μ αυτά που μας δείξατε. Νομίζω κεραμίστες θα γίνουμε όταν μεγαλώσουμε!!!!

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων- “Φυσιολάτρες εν δράση”

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον

Διάρκεια υλοποίησης: Οκτώβριος-Νοέμβριος 2022

Το φυσικό περιβάλλον αποτελούσε πάντα πηγή έμπνευσης και δημιουργίας, συμβάλλοντας θετικά στη ζωή των ανθρώπων. Το πρόγραμμα έχει σκοπό να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αποκτήσουν αξίες και στάσεις που θα συμβάλλουν στη δημιουργία νέων προτύπων συμπεριφοράς, ατόμων, ομάδων, κοινωνιών προς το περιβάλλον.

Μέσα από δράσεις πεδίου και ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια, τα παιδιά βρίσκουν την ευκαιρία να:

  • εξοικειωθούν με τα στοιχεία της φύσης (μυρωδιές, ήχοι)
  • γνωρίσουν είδη χλωρίδας και πανίδας
  • κινητοποιηθούν και να διασκεδάσουν απολαμβάνοντας παιχνίδια στη φύση
  • Να προτείνουν ιδέες και να συζητούν για τον τρόπο που συνδέεται ο άνθρωπος με την φύση
  • Να βρούν τις σχέσεις αλληλεπίδρασης φυσικών στοιχείων και να δημιουργήσουν το πέπλο της ζωής
  • να κάνουν κατασκευές με φυσικά υλικά
  • να αναπτύξουν την φαντασία τους προκειμένου να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες
  • Να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη
  • Να συνεργαστούν
  • να δημιουργήσουν με άχρηστα υλικά
  • να έλθουν σε πρώτη επαφή με την ρομποτική

Ιδεόγραμμα: σύνδεση του ανθρώπου με την φύση

Εισαγωγή στην έννοια της φύσης μέσα από την έκφραση προσωπικών τους απόψεων.

.jpg

Επίσκεψη στο κοντινό μας δασάκι…

New Phototastic Collage.jpg5 New Phototastic Collage.jpg5 .jpg6

Για ν ακούσουμε προσεκτικά….

Παρατηρώντας τους ήχους που ακούγονται στην φύση.

New Phototastic Collage.jpgακουω

Μμμμ… τι μυρίζει έτσι;

Εντοπίζοντας μυρωδιές της φύσης…

New Phototastic Collage.jpgμυριζει

Ας μαζέψουμε κουκουνάρια….

New Phototastic Collage

Μετράμε και παίζουμε με τα κουκουνάρια που μαζέψαμε…

New Phototastic Collage.jpg10

Το πέπλο της ζωής -σχέσεις αλληλεπίδρασης

Τα παιδιά αναπαριστούν ζώα και φυτικούς οργανισμούς καθώς και την μεταξύ τους αλληλεπίδραση μέσα από ψυχοκινητικές δραστηριότητες

New Phototastic Collage 1

Ας φτιάξουμε το δικό μας παραμύθι….

Ενας καυγάς στο δάσος

 

 

312321406 512094457304798 6271597940620671532 n312188301 1019508848913328 7228542009599031391 n313793794 2497220650443038 4043519010415252546 n310525197 1177280222901869 6706379966970961508 n312653603 1476785509465404 2034226638406902325 n

 

Κατασκευή δέντρων με 3 υλικά….

Με πλαστελίνη, γλωσσοπίεστρα και φύλλα μπορείς να φτιάξεις ένα φθινοπωρινό δέντρο;

Εργασία σε ομάδες

New Phototastic Collage 2 New Phototastic Collage.jpg 2 New Phototastic Collage.jpg 2.jpg 3

Δημιουργίες με θέμα τα φθινοπωρινά δέντρα….

Ζωγραφική με σιλικόνη και κιμωλία

315520493 1234986217081772 2933336847953465053 n

Ζωγραφίζω τι βλέπω από το παράθυρο μου….

308882381 775116370218154 2655031409061977792 n 312016294 631977088429169 7887696861042984492 n309619961 3414059952251608 2141229921844152862 n

Χαρτογλυπτική…

Δέντρα με ρολό υγείας λωρίδες και φύλλα.

New Phototastic Collage.jpg1

Ομαδικές κατασκευές με φύλλα, η Φθινοπωρούλα και το δάσος το Φθινόπωρο …

New Phototastic Collage.jpg1 .jpg2 New Phototastic Collage 1.jpg1 1

Ρομποτική….

Το Beebot ψάχνει για φύλλα , πρώτη επαφή με το μελισσάκι …

New Phototastic Collage 3

Το μελισσάκι πήγε βόλτα στην φθινοπωρινή Νεοχωρούδα…

New Phototastic Collage11

 

 

 

 

 

 

 

Μικροί Μαστροχαλαστές

308000664 10159097771708348 1367021297515082425 n
Η Nina Zafeiriou για μια ακόμη φορά μας ενέπνευσε στο Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας….
308000664 10159097771708348 1367021297515082425 n
Ο Ρομπ ο μάστορας, ο ΜΑΣΤΡΟΧΑΛΑΣΤΗΣ, θα μας συνοδεύσει στο ολοήμερο Νηπιαγωγείο για να “διορθώσουμε” με μια βαλίτσα στο χέρι τα κτίρια του κόσμου, με ό,τι μεταφορικό μέσο υπάρχει….
308585657 10159097771818348 3153813044756657741 n 308820891 10159097774168348 795605656666969564 n 308812517 10159097793458348 8252273736295132398 n 308604047 10159097773208348 6856125815242886146 n
1ος Προορισμός- Ελλάδα
Μας κάλεσαν στη Θεσσαλονίκη να διορθώσουμε το Λευκό Πύργο. Πήραμε το λεωφορείο και κατά λάθος τον τρακάραμε…. Πω πω ζημιά!
308633086 10159097793668348 462782883236481309 n 308689444 10159097793793348 6346537284344484556 n
2ος Προορισμός – Ελλάδα
Μας κάλεσαν στην Ακρόπολη στην Αθήνα. Είχαν κάτι χαλασμένα αγάλματα και νομίσαμε ότι για την επιδιόρθωση ήρθαμε… Πήραμε την πλαστελίνη μας και θριαμβέυσαμε… Γιατί μας κοιτάνε στραβά όλοι;
311703992 10159135222413348 1732684721809248077 n
3ος Προορισμός- Ιταλία
Βγαίνουμε εκτός Ελλάδας αυτή την εβδομάδα. Το ταξίδι μας συνεχίζεται στην Ιταλία και στον Πύργο της Πίζας. Μας πήραν για να τον επιδιορθώσουμε… μα κανείς δεν είδε ότι αυτός ο πύργος είναι στραβός;;;;
Πήραμε το ελικόπτερό μας και έναν ιμάντα να τον ισιώσουμε. Μα γιατί μας κοιτάνε όλοι στραβά;
312076465 10159149486418348 3235872562052445881 n 312213139 10159149486203348 677329873712297914 n
Δημιουργική γραφή
Στο τέλος αυτού του ταξιδιού στείλαμε και μία καρτ ποστάλ. Ένα κείμενο αποτύπωσης σκέψης και επαφή με το γραπτό λόγο και τα είδη του. Κύριως στόχος μας η εμπλοκή και η ενημέρωση των γονέων.
312471717 10159157624798348 8040818160724229839 n
οθόνης 2022 10 19 145607 311001977 10159157621118348 8500149226344890025 n
4ος Προορισμός – Ιταλία

5ος Προορισμός- Γαλλία

Νέος προορισμός το Παρίσι και το Μουσείο του Λούβρου.

  • Τι έκανες τη Μόνα Λίζα;
  • Την διόρθωσα!!!

313403459 10159217606433348 169288743918091928 n 313423058 10159217607223348 289621991643919787 n 314334576 10159217605858348 4324730286961419944 n 314354273 10159217606763348 6321688777834911407 n 314414447 10159217605413348 5012655370604196678 n

EuropeCodeWeek 8-23 Οκτωβρίου

Στιγμιότυπο οθόνης 2020-10-12 142218

Το Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας, συνεπές κάθε χρόνο στη συμμετοχή του, στην Εβδομάδα Ευρωπαϊκού Κώδικα, σας προσκαλεί να συμμετέχετε στην πρώτη ρομποτική αποστολή.

Μπείτε από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή στο

https://beebot.terrapinlogo.com/ και επιλέξτε το Go Cart Rally Mat, στο πλαίσιο πάνω από τα βελάκια.

οθόνης 2022 10 13 100158

Στην οθόνη σας θα δείτε αυτή την εικόνα. Στόχος σας είναι να μετακινήσετε το beebot ραλάκι από την αφετηρία στο τέλος. Για να προχωρήσει το ραλάκι σας πρέπει να πατήσετε τα βελάκια. Προσοχή η στροφή δεν είναι βήμα…

Δοκιμάστε και απολαύστε τη διαδρομή….

Για τα σχολεία που θέλουν να μας ακολουθήσουν ο κωδικός μας είναι: cw22-J1B1R

Eμείς πάντως παίξαμε και διασκεδάσαμε με το ραλάκι….

IMG 20221014 083831 IMG 20221014 085022 IMG 20221014 090035 IMG 20221014 091324IMG 20221014 090643

 

4o Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία”

Το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ξεκίνησε στο Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας το διάστημα Απριλίου- Μαϊου 2022, στη Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και Ευθύνη, με θέμα “Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία.”

Για αρχή θέλαμε να γνωρίσουμε καλύτερα τους φίλους μας και τον εαυτό μας.

οθόνης 2022 03 10 093219 οθόνης 2022 03 10 093635

Παιχνίδια ενεργοποίησης.

2

Αν όμως σου κλείσω τα μάτια είναι το ίδιο;

 

 

Εσύ κι εγώ μαζί… τα τουβλάκια της φιλίας.4

1

Η Σοφία η Αγελαδίτσα, ένα παραμύθι για την αποδοχή και τη διαφορετικότητα.

https://online.anyflip.com/iyuxw/hjeq/mobile/index.html

Εσύ τί τέλος θα έδινες στην ιστορία σου, αν ήσουν η Σοφία η Αγελαδίτσα;

5

Παρακολούθηση του παιδικού παραμυθιού “Η εχθρόπιτα”.

6

Η κουρτίνα της φιλίας.

7

Θεατρικό παιχνίδι.

8

Για να δούμε ποια λύση θα διαλέξεις στο πρόβλημα;

οθόνης 2022 05 12 093242

Το μπουκέτο της φιλίας… κάθε λουλουδάκι κι ένα παιδάκι, με ό,τι του αρέσει και ό,τι αγαπάει….

11

Φτιάχνουμε αφίσα: “ΌΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ”

Κι αν είμαι βρώμικος, χοντρός, με σγουρά ή ισια μαλλιά, κι αν περπατάω με τα πόδια, με αναπηρική πολυθρόνα, με μηχανικό πόδι ή πατερίτσα, είμαι καλός φίλος.. μη με κοροϊδεύεις… να με αγαπάς….

New Phototastic Collage 2

Θα σου δείξω τη συνταγή της φιλίας….

10

O Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας, μας βοήθησε να σκεφτούμε πιο δημιουργικά, γιατί είναι ωραία να είμαστε διαφορετικοί!

13

Φτιάξαμε τις δικές μας ταυτότητες!

14

Ανακαλύψαμε κι ένα διαφορετικό δέντρο! Το Γενεαλογικό μας δέντρο, ένα ξεχωριστό δέντρο που περιέχει στα κλαδιά του τους πολύ κοντινούς μας αγαπημένους!

12

Φάκελος Αξιολόγησης- Portfolio στο Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας

6

Τη φετινή χρονιά αποφασίσαμε να τηρήσουμε πορτφόλιο.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Τί είναι το πορτφόλιο;

Είναι η σκόπιμη και συστηματική συλλογή δεδομένων που αφορούν την ανάπτυξη του παιδιού.
Αφορά στον τρόπο παρουσίασης των προσπαθειών και των επιτευγμάτων του παιδιού.
Αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για το/τη νηπιαγωγό ώστε να παίρνει αποφάσεις για βελτίωση και ανατροφοδότηση της μάθησης και της διδασκαλίας.

6 7

‘Οπως φαίνεται από την επιστολή στους γονείς, από την αρχή της χρονιάς, στη διάρκεια κάθε μήνα, κάθε παιδί διάλεγε από τις εργασίες του, την αγαπημένη του, τη λιγότερο αγαπημένη του και δικαιολογούσε την επιλογή του.

Στόχος μας ήταν 

  1. Συνεχής, συστηματική και ξεκάθαρη διαδικασία μέσα από τη συστηματική παρατήρηση.
  2. Καταγράφονται δεξιότητες, γνώσεις, στάσεις, ικανότητες σε καθημερινές ενασχολήσεις που έχουν νόημα για το ίδιο το παιδί.
  3. Έχει εξελικτικό χαρακτήρα.
  4. Μοναδικότητα: κανένα portfolio δεν είναι ίδιο.
  5. Δίνεται έμφαση στη διαδικασία, η οποία καταδεικνύει τον τρόπο σκέψης και πως ενεργεί το παιδί στην πορεία του προς τη μάθηση.

Τί θέλαμε με αυτή τη διαδικασία να δούμε;

  1. Πως ενεργοποιείται το παιδί;
  2. Αν παρατηρεί.
  3. Αν συνεργάζεται και συμμετέχει σε ομάδες.
  4. Αν διατυπώνει ερωτήσεις, επιχειρήματα ή προβληματισμούς.
  5. Αν εκφράζει ιδέες, απόψεις και απορίες.
  6. Αν αναλαμβάνει πρωτοβουλίες.
  7. Με ποιο τρόπο ενσωματώνει τις εμπειρίες;

Ο ρόλος μας ως εκπαιδευτικού;

Ο/η νηπιαγωγός αξιοποιεί, οργανώνει και σχεδιάζει το portfolio λαμβάνοντας υπόψη τις πέντε κατευθύνσεις των προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων Γλώσσας, Μαθηματικών, Μελέτης Περιβάλλοντος, Δημιουργίας και Έκφρασης, Πληροφορικής. Ανάλογα με την κάθε μαθησιακή περιοχή μπορούν αντίστοιχα να τοποθετηθούν και τα ανάλογα αντιπροσωπευτικά δείγματα των παιδικών εργασιών.

Ξεκινώντας την οργάνωση και τη λειτουργία του portfolio από την αρχή της σχολικής χρονιάς, ο/η νηπιαγωγός αποφασίζει την οργάνωση του κατά

α)γνωστικά αντικείμενα,

β) στόχους,

γ) θέματα ή

δ) χρονολογική σειρά,
ορίζοντας έτσι ξεκάθαρα κριτήρια για την επιλογή και την αξιολόγηση του περιεχομένου του portfolio, με βάση τους στόχους του εκπαιδευτικού, των παιδιών αλλά και του αναλυτικού προγράμματος.

Κάθε φορά σε κάθε εργασία υπήρχε το αντίστοιχο χαρτάκι με τα σχόλια του παιδιού ή της νηπιαγωγού.

2 3

Το πιθανό περιεχόμενο του portfolio μπορεί να είναι το εξής:
Δείγματα αυθεντικών έργων των παιδιών.
 Καταγραφές του/της νηπιαγωγού και σημειώσεις μέσα από τη συστηματική παρατήρηση.
 Σχέδια, ζωγραφιές, κατασκευές που έχουν κάποιο νόημα και αντικατοπτρίζουν την εξελικτική και μαθησιακή πορεία του παιδιού.
 Δείγματα από την υλοποίηση projects ή ομαδικών εργασιών.
 Ηχογραφήσεις, φωτογραφίες, βιντεοσκοπήσεις από τη συμμετοχή των παιδιών σε διάφορες δραστηριότητες.
 Υλικό αυτοαξιολόγησης ή ετεροαξιολόγησης που έγινε στην τάξη με τη συνεργασία του/της νηπιαγωγού.
 Πληροφοριακό υλικό από τους γονείς.

Κάπως έτσι λάβαμε δειγματικό υλικό από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Νεοχωρούδας κατά το σχολικό έτος 2021-22 και φτιάξαμε αυτή την παρουσίαση.

https://online.fliphtml5.com/iioso/gwdv/

https://online.fliphtml5.com/iioso/xpfg/

https://online.fliphtml5.com/iioso/lwzk/

https://online.fliphtml5.com/iioso/exlk/

Μέρος του Θεωρητικού Πλαισίου έχουμε πάρει από τη σελίδα https://prosholikiagogichanion.weebly.com/uploads/2/4/3/0/24300345/aportfolio.pdf  που ανήκει στην κ Αντωνοπούλου και τον κ. Πέκη.

Μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο

ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Στο πλαίσιο μετάβασης στο Δημοτικό Σχολείο, επισκεφτήκαμε το Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρούδας. Εκεί μας περίμεναν οι αγαπημένες συνάδελφοι κ. Νίνα Μιχαηλιδου και η κ. Ευθυμία Δημοπούλου να μας ξεναγήσουν στο χώρο.

286462347 993381224655356 2520259144058984045 n 285959514 1219069678897417 5022459871279198296 n 285904547 693123895092031 7217160630606981513 n 285706344 289462986649509 2635708770066160598 n

Είδαμε την αίθουσα της Α’ Δημοτικού και καθίσαμε στα θρανία.

285703781 1019353722054554 3967501303456475427 n 285461574 417462890243735 2621281734478618498 n

Είδαμε τις τουαλέτες που είναι διαφορετικές από τις δικές μας.

Έχουν κλειστό γυμναστήριο.

285751073 586331092767817 5574852432923738370 n 285671190 1746831658982672 6057882437213380222 n

Στον επάνω όροφο έχει βιβλιοθήκη και αίθουσα υπολογιστών.

285333419 737419591030216 5686672354902266536 n

285868648 1367577603650644 8656343815087503158 n 285810693 1441066273006758 4106719903939550810 n 285595564 3291584864407595 2055427796957936530 n

Ήπιαμε νερό στις βρύσες και καθίσαμε στο κιόσκι του Δημοτικού Σχολείου.

285575287 508787407689310 7446575211382199525 n 286333797 5336191023108775 3709313767060047203 n 1

Ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού μας περίμενε.

285504581 1222446995176727 308875029329839528 n 285442707 1086865238853884 2623913939609356063 n 285355066 501510791721594 4028560738068201991 n 285640186 1012420819463929 6942802721993378106 n 285757458 722283998977858 1456774935090454801 n 285523342 1228781631209531 6710238239752595598 n 285424967 685602172739918 8520657143122250632 n

 

Μας κέρασαν σοκολατίτσες και τους αποχαιρετίσαμε γλυκά!

286333797 5336191023108775 3709313767060047203 n 1 285445299 731739741308450 8611501557667265663 n