Η ΜΙΚΡΗ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ

Στόχος του προγράμματος είναι να προσεγγίσουν τα παιδιά την νέα γνώση μέσα από διαδικασίες κριτικής σκέψης και προβληματισμού, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης , να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική.

Αρχικά κινητοποιήσαμε το ενδιαφέρον των παιδιών.

images 1      4b4ffa23ff4a8b9076f247994febf1af     a5b183edb1b265342c8bd77dd5f1160d

Είδαμε βίντεο σχετικό με τον κύκλο του νερού.

https://www.youtube.com/watch?v=V2cY_I1JAYg

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη για να δούμε τις γνώσεις των παιδιών γύρω από το θέμα.

335006355 242404118137960 6116058931208202844 n

Διαβάσαμε το παραμύθι “Πέφτει, πέφτει η σταγόνα” και “Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα” και τα αποτυπώσαμε καλλιτεχνικά, τόσο ατομικά όσο και ομαδικά.

328709014 577950677573133 7714556677045313140 n     328330609 985902072378220 6667957816644396534 n

 

328191751 1379523362642017 3663236792447261165 n      328282554 470664965101386 4944724222777159067 n    328486279 6209971015693411 4743186333573342759 n    

Επεξεργαστήκαμε το ποίημα “Από πού είσαι ποταμάκι’ του Ζαχαρία Παπαντωνίου.

https://www.youtube.com/watch?v=1EVKoUegEA4

Ακούσαμε το τραγούδι για τον κύκλο του νερού.

https://www.youtube.com/watch?v=ZWRDQscGLRc

Κάναμε διαθεματικά φύλλα εργασιών.

342608102 1334636097395947 8258522871378945926 n 342584266 1600400540468542 9132583615150021621 n 342569669 888091118941871 8023198146338961358 n 342528400 3072381499736628 8690489248422512168 n 1 342041810 3365429047120738 1485425422997531436 n

Κάναμε πειράματα , για να κατανοήσουν τις ιδιότητες του νερού.

329102802 668698591720322 7851090980248237072 n 329664110 723464669379994 836503705179363799 n 329931929 587139466227329 1376580636567320571 n

Με την βοήθεια του beebot κάναμε διαδρομές ψάχνοντας κάτι διαφορετικό κάθε φορά.

332795110 3519991354948304 5542647268901148698 n                        331216622 1519948585193646 6832292712810041873 n           333061349 2061715020690799 276048292946889606 n 1

Μιλήσαμε για την εξοικονόμηση του νερού και για τις χρήσεις του .

332390421 3716552588601127 5721457975823974478 n 332544335 1652305578541903 661750767003269523 n      334695819 675570444569286 5352562997468489244 n 1334149611 682892930258589 4333362196563622486 n 1

 

Διαβάσαμε το παραμύθι ¨”Τι να κάνουμε τι; το νερό για να σωθεί’ και το αποτυπώσαμε στο χαρτί.

343125751 619565259695648 8363001533828208866 n   332842808 1289769585312018 4537592695748710665 n

332584083 6334012233277201 6523382491245700963 n               332586958 881474599815616 234274285585865891 n                332717651 244585244575229 4062843307707899859 n     332717651 879422503172484 4204956481997007766 n   333247092 2465109536987878 8779045945027664186 n   333298884 528054782777429 176577357302369078 n

Δανειστήκαμε την βαλίτσα “Βιβλία σε ρόδες ” με θέμα ΤΟ ΝΕΡΟ. Σε μορφή δανεισμού τα παιδιά διάβασαν πολλά από τα βιβλία που είχε η βαλίτσα και τα αποτυπώσαμε στο χαρτί. Τέλος φτιάξαμε σχετικές αφίσες .

339362973 1939694479703208 2460835698522226219 n 339445199 3236201416684884 8715380713650285316 n 339496639 3426856037528961 8131380489695875394 n 1 339628349 635560901734053 1453463453424163221 n 1

Με την ολοκλήρωση του θεματικού κύκλου, κάναμε αποτίμηση του προγράμματος με σκοπό να δούμε πώς διαμορφώθηκαν οι γνώσεις τους για το θέμα.

332389089 1192976901353239 6915924352410917784 n