1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Φιλία- Διαφορετικότητα
Αρχικά συζητήσαμε και καταγράψαμε ιδέες για το τί είναι Φιλία;, Τί είναι ο φίλος ; Τί κάνουμε μαζί;
Συμβουλευτήκαμε το βιβλίο ” Θέλεις να γίνουμε φίλοι;¨ Επίσης είδαμε και πίνακες αναφοράς για την φιλία
και τους συζητήσαμε.
Μάθαμε και το τραγούδι ¨Ελάτε να γίνουμε φίλοι¨ της Κ.Καψάσκη
Στη συνέχεια έγινε διδακτική αξιοποίηση του Παραμυθιού ¨Ασημάκης το πολύχρωμο ψαράκι¨ εκδ. Παπαδόπουλος.
Το συζητήσαμε και αμέσως μετά φτιάξαμε τις ανάλογες φιγούρες και το δραματοποιήσαμε .
Ζωγραφίσαμε τον Ασημάκη και την παρέα του
Σειραθετήσαμε τις εικόνες της ιστορίας
και μετά από όλα αυτά θέλαμε να φτιάξουμε και ατομικά με τέμπερες τον δικό μας Ασημάκη
και φυσικά τον στολίσαμε με πολύ χρυσόσκονη.
Διαβάσαμε και το παραμύθι της Γ. Τσορώνη- Γεωργιάδη ¨Το τικ και το τακ¨ και Παίξαμε κουκλοθέατρο το παραμύθι
με μανταλόκουκλες.
Επίσης αναφερθήκαμε στα συναισθήματα, που ένιωσαν οι δύο φίλοι.
Ποια συναισθήματα κάνουν την καρδούλα μας καλά; ποια την στεναχωρούν;
Αναφερόμαστε και στους τρόπους που μπορούμε να κάνουμε φίλους. Ένας από αυτούς είναι
να μιλάμε ευγενικά και να του λέμε λέξεις ευγενικές που του δίνουν χαρά, όπως
Φτιάξαμε και το σακούλι με τις λέξεις που πληγώνουν την καρδούλα μας και μετά λέγαμε ευγενικές.
Όμως πρέπει να προσέχουμε τα λογάκια που λέμε στους φίλους μας για να , μην τους πληγώνουμε.
Ασχοληθήκαμε και με την φιλία στην Τέχνη. Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την φιλία
τους επεξεργαστήκαμε και στη συνέχεια φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα ζωγραφικής με τον φίλο μας. Παίξαμε και παιχνίδια στον υπολογιστή με στόχο να δούμε εάν τα παιδιά παρατήρησαν λεπτομέρειες σε κάποιους από τους πίνακες.
Επίσης θέλοντας να επεκταθούμε στη διαφορετικότητα διαβάσαμε τα βιβλία:
και την πολύχρωμη πόλη, φτιάχνοντας στο τέλος την δική μας πολύχρωμη πόλη
με τους δικούς μας διαφορετικούς και πολύχρωμους ανθρώπους
και επειδή αυτή την περίοδο έκλεισαν τα σχολεία για τις εκλογές, βρήκαμε την ευκαιρία
και κάναμε και εμείς τις δικές μας εκλογές. Θα ψηφίζαμε τον καλύτερο φίλο. Υπήρξαν και προεκλογικές ομιλίες,
είχαμε το δικό μας ψηφοδέλτιο, όπου μπορούσαν να ψηφίσουν μόνο δύο υποψήφιους.
Ευχόμαστε λοιπόν στα παιδάκια μας, να μεγαλώσουν, να γίνουν ενεργοί
πολίτες, που θα νοιάζονται για τους άλλους και θα θέλουν να βοηθήσουν τον τόπο τους!!





















