Κανόνες της τάξης μας.
Με αφορμή κάποιες παρεξηγήσεις αρχίσαμε να προσπαθούμε να βρούμε λύσεις
αρχίσαμε να συζητάμε για σωστές και λάθος συμπεριφορές.
Διαλέγουμε ποιες από αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στην τάξη μας. Τις ομαδοποιούμε
σε αποδεκτές- μη αποδεκτές συμπεριφορές και σε συμπεριφορές που είναι στο ενδιάμεσο.
Μάθαμε και τραγούδι για τους κανόνες και το τραγουδάμε για να τους συνηθίσουμε.
Ζωγραφίσαμε τον κανόνα που συμπαθούμε περισσότερο
Στη συνέχεια επισκέφθηκε μια γατούλα την τάξη μας, που μας αναστάτωσε γιατί δεν ήξερε τους
κανόνες μας και της τους μάθαμε για να την αφήσαμε να μένει στην τάξη μας και όποτε θέλει
να μας επισκέπτεται.
κάναμε και το δικό μας συμβόλαιο και υποσχεθήκαμε πάντα να γελάμε και την καλή μας συμπεριφορά
να μην ξεχνάμε.











