Ευχαριστήριο
Ευχαριστούμε :
1. Την κα Ισιδώρα Μαρουσιώδη που μας πρόσφερε δύο παρανυφικά για το βεστιάριο μας
και που μας έφερε κάποια παιχνίδια για τα παιδιά.
2. Την κα Όλγα μαμά του Στέφανου που μας έφερε παιχνίδια για τα νήπια.
3.Την κα Ειρήνη μαμά της Έφης που θα έρθει του χρόνου στο νηπιαγωγείο μας
και μας δώρισε δύο υπέροχα παιδικά χαλιά που ομόρφυναν τον χώρο μας.
και τέλος ευχαριστούμε όλους σας, για την προσφορά σας στο καλάθι της αγάπης
αλλά και για την τόσο καλή συνεργασία που έχουμε.
Να είστε όλοι καλά, να χαίρεστε τα παιδιά σας και τις οικογένειες σας!!!
Καλές γιορτές!!!!