Συναισθήματα.
Αφορμή για να εξερευνήσουμε τα συναισθήματα ήταν η ιστορία το Δέντρο της Αγάπης.
το οποίο και ζωγραφίσαμε…
διαβάσαμε βιβλίο για το τί είναι η αγάπη
και ζωγραφήσαμε αγαπημένα μας πρόσωπα και αντικείμενα
και επειδή η αγάπη θέλει 2….
μάθαμε και τον αριθμό 2
στη συνέχεια μιλήσαμε για τα συναισθήματα και αντιστοιχίσαμε εικόνες με φατσούλες συναισθημάτων.
Ασχοληθήκαμε με το συναίσθημα της χαράς.
Ζωγραφίσαμε τί μας κάνει χαρούμενους.
και αφού είδαμε τον πίνακα του Ιακωβίδη
γράψαμε τί μας κάνει χαρούμενους και ποιες λέξεις μας δίνουν χαρά
αντίθετο συναίσθημα από τη χαρά είναι η λύπη
και αφού είδαμε τον πίνακα του Πικάσο ¨Η γυναίκα που κλαίει¨.
γράψαμε τί μας κάνει λυπημένους
και φτιάξαμε τις κούκλες της χαράς και της λύπης.
στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τους φόβους μας.
Ζωγραφίσαμε τί μας φοβίζει….
και τί μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας
στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τους φόβους μας σε μπαλόνια και παίξαμε με αυτούς στην αυλή.
και επειδή τα παιδιά μας είπαν ότι φοβούνται με τις σκιές το βράδυ
ασχοληθήκαμε και με τις σκιές. Πήραμε μικρά ζωάκια έξω στην αυλή
και παρατηρήσαμε ότι η σκιά τους, είναι πολύ μεγάλη αν και τα ίδια είναι μικρά.
Για αυτό πολλές φορές μπορεί να μας φοβίζει κάτι που είναι πολύ μικρό αλλά η
σκιά του είναι πολύ μεγάλη.
Ασχοληθήκαμε και με το θυμό. Είπαμε ότι δεν είναι κακό να θυμώνουμε.
Αρκεί τον θυμό μας να τον δείχνουμε με σωστούς τρόπους.
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι, Ο δράκος κάναμε την τεχνική τα Μπαλόνια, όπου φουσκώσαμε
και ξεφουσκώσαμε σαν τα μπαλόνια.
Μάθαμε για την τεχνική της χελώνας και την εξηγήσαμε και την εφαρμόσαμε.






























