Εγώ και η οικογένεια μου.

Αφού μιλήσαμε για τον εαυτό μου, περάσαμε και στην οικογένεια  μας.

Το κάθε παιδί μας μίλησε για την οικογένεια του, για τους γονείς τους και τα αδέλφια τους.

Μοιραστήκαμε στιγμές που περνάμε μαζί τους και τα ζωγραφίζουμε.

Ζωγραφίσαμε και την οικογένεια μας.

 

 

    

Αντιστοιχίσαμε λέξεις

Συζητήσαμε και γιατί είναι σημαντική η οικογένεια μας…

Στη συνέχεια είδαμε σε βίντεο το παραμύθι της Χρυσομαλλούσας,

 

το οποίο και δραματοποιήσαμε…

Με αφορμή αυτό το παραμύθι ταξινομήσαμε αντικείμενα σε εικόνες ανάλογα με το

μέγεθος τους,   δηλ. Μεγάλο , μεσαίο Μικρό.