Το όνομα μου- Ο εαυτός μου .
Ξεκινήσαμε με παιχνίδια γνωριμίας και αρχίσαμε να αναγνωρίζουμε το όνομα μας.
Φτιάξαμε και χάρτινα μολυβάκια για να βλέπουμε το όνομα μας, και να το
γράφουμε στις εργασίες μας.
Φτιάξαμε και σουπλά με το όνομα μας για να κάνουμε σε αυτά τις εργασίες μας.
Μπήκαμε και σε ποτάμι και για να μην πνιγούμε, πατούσαμε στους βράχους που είχαν το όνομα μας.
Ψαρέψαμε και ψαράκια με το όνομα μας
Ανακαλύψαμε το όνομα μας μέσα στην άμμο.
Και αρχίσαμε σιγά σιγά να το γράφουμε στην καρτέλα του ονόματος μας.
Το φτιάξαμε και με πλαστελίνη.
και αρχίσαμε να γνωριζόμαστε καλύτερα μεταξύ μας, δίνοντας περισσότερες πληροφορίες,
για τον εαυτό μας. Αρχικά τα παιδιά έφεραν τρία αγαπημένα τους αντικείμενα και μας τα
παρουσίασαν και στην συνέχεια τα μοιράστηκαν και έπαιξαν μαζί τους.
Στη συνέχεια αφού είδαν τον εαυτό τους ( πρόσωπο) στον καθρέφτη,
παίξαμε παιχνίδια με στόχο να καταλάβουν τα ατομικά τους χαρακτηριστικά
με τελικό αποτέλεσμα να φτιάξουν το πορτρέτο τους.
Την άλλη ημέρα ζητήσαμε από τους γονείς να αναγνωρίσουν από τα πορτρέτα τους,
τα παιδιά τους. Οι περισσότεροι καλά τα κατάφεραν.
Επίσης αναφερθήκαμε και στο ¨φύλο¨ μας, εάν είμαστε αγόρι ή κορίτσι.
Και συμπληρώσαμε ένα πρόσωπα με τα χαρακτηριστικά μας
επίσης κάναμε αντιστοίχιση των λέξεων αγόρι – κορίτσι.
Κάναμε και το παζλ με το σώμα μας ως αγόρι ή κορίτσι.
Φτιάξαμε και τις ταυτότητες μας.
Φτιάξαμε το λουλούδι γνωριμίας μας.
Και επειδή είμαστε μοναδικοί μάθαμε τον αριθμό 1. Τον προχωρήσαμε, τον σχηματίσαμε με το σώμα μας,
και οδηγήσαμε. τα αυτοκίνητα μας
Μπορεί να είμαστε μοναδικοί αλλά δεν είμαστε μόνοι μας. ευτυχώς για εμάς, έχουμε την οικογένεια μας.































