Όταν τα παιδιά συμφώνησαν πως να γραφεί το παραμύθι τους, έχοντας επιλέξει τον τίτλο του, τον ήρωα του, το που, το πότε της ιστορίας, εάν προκύπτει κάποιο πρόβλημα και με ποιον τρόπο επέρχεται η λύση, καθώς και το τέλος του και αφού η εκπαιδευτικός έχει καταγράψει τις προτάσεις τους, αναζητούν με τη βοήθειά της στο διαδίκτυο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης. Με φωνητικές εντολές παράγουν σχέδια ζωγραφικής που αναπαριστούν τους ήρωες του παραμυθιού και ξεδιπλώνουν την ιστορία τους σε ασπρόμαυρες εικόνες. Τις τυπώνουν και τις χρωματίζουν με νερομπογιές. Μαζί με την νηπιαγωγό συνθέτουν το κείμενο που γράφτηκε στον υπολογιστή και στη συνέχεια το φωτοτυπούν. Αναζητούν εξώφυλλο και έπειτα συνθέτουν τις σελίδες μαζί με οπισθόφυλλο, ολοκληρώνοντας τη δημιουργία του βιβλίου τους σε έντυπη μορφή.
Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στο νηπιαγωγείο εντάσσεται στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και συμβάλλει στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία.
Η ΤΝ μπορεί να ενισχύσει τη μάθηση μέσω διαδραστικών εφαρμογών, εξατομικευμένης εκπαίδευσης και παιχνιδιών που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε παιδιού. Επιπλέον, αναπτύσσει την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία, ενώ παράλληλα εισάγει τα παιδιά στον κόσμο της τεχνολογίας με παιγνιώδη τρόπο. Συνεπώς, οδηγεί στην
Ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων, όπως η λογική σκέψη και η επίλυση προβλημάτων.
Ενίσχυση της δημιουργικότητας με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων.
Καλλιέργεια εξοικείωσης με την τεχνολογία σε ασφαλές περιβάλλον.
Η ένταξη της ΤΝ στο νηπιαγωγείο, όταν χρησιμοποιείται σωστά, μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που εμπλουτίζει τη μάθηση και προετοιμάζει τα παιδιά για τον ψηφιακό κόσμο.
Ακολουθεί άρθρο με το παραμύθι σε μορφή pdf.