Διατροφή, φρούτα & καρποί του φθινοπώρου

Τα νήπ5fdd0dc8 01a9 47e8 8248 566331e85029ια παρακολούθησαν βίντεο σχετικό με τη διατροφή που ακολουθούμε την εποχή του φθινοπώρου  και συζητήσαμε για αυτήν στην παρεούλα.
Στη συνέχεια, διαβάσαμε το ποίημα “Φθινοπωρινά Φρούτα” που το ακούσαμε και μελοποιημένο.
“Σε πιατέλα μια φορά συναντήθηκαν πολλά φρούτα, φρούτα ζουμερά, φρούτα φθινοπωρινά.
Μήλο, αχλάδι και σταφύλι και το ρόδι γίναν φίλοι, τέσσερις είναι αυτοί, φίλοι τόσο θρεπτικοί.
Όλοι μας σας αγαπάμε και πολύ σας λαχταράμε, φρούτα, φρούτα ζουμερά, φρούτα φθινοπωρινά”.

Αυτό τα παιδιά κλήθηκαν να το ζωγραφίσουν. Μέσα από την άσκηση αυτή, ασκούν την παρατηρητικότητα, τη μνήμη και τη λεπτή κινητικότητά τους.

 

55b91ac3 d8d3 490c a909 b70991b7017b 1513f0d6 578a 4c1a 9cee 74c3aae98d7d 00576132 9d2d 40cd bfbe 29c16a3dd63d b85b5583 3e56 47d2 ae76 5326c736d3d7 fedd8bdf bafb 416c b0cb 0bfede706c021f0f50c7 0de3 430d 83a9 7e5b0ba28518 5a43467d 3b4e 4696 a512 b8049e72601f 9c09c0da 869b 457c bfb1 0cafb6e51308 40f6bb9e 399e 4652 b48d c5410cc35ff4 156b1dd1 35f6 42c0 b0e7 f1670da5dea4 f1f14e24 a149 41ff 9800 5672ee604a26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πήραμε ένα μήλο και το ανοίξαμε στη μέση, το περιεργαστήκαμε και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το αποτύπωμά του. Το βάψαμε από την μέσα πλευρά, το σφραγίσαμε στο χαρτί και του βάλαμε φύλλα. Δεν αφήσαμε όμως ούτε το πορτοκάλι παραπονεμένο. Έτσι, δουλέψαμε πάλι τον κύκλο και το τρίγωνο και κατασκευάσαμε το εσωτερικό ενός πορτοκαλιού.

 

0b237c59 9d99 407f 94b6 378ca39873c5 0fdb589b 35bc 4b0f 81a9 982a6cba4c1b 4bc864c7 b17a 4742 9538 483f337c784d 4e869eaa d90c 4756 bfcb 32ce5926d3e7 6a7c648f b0ea 4aeb 8f8f 4e738fe258d1

 

 

 

 

 

 

 

 

6b9fb215 7cf8 467f a875 1bcdbd7e14c9 6e8a5905 1ff8 43b8 94ad 641cc1e10f43

 

 

 

 

 

 

 

9a717337 8791 4db4 997c 9cc290c7fcf9 ce677855 7ece 4efa 8c99 b1abf3b1f30b

 

 

 

 

 

 

 

 

1d43301e 42d6 4dd8 86ab d418c3f9b5e7 2fcb6cf5 b953 4301 9749 ecc2b1f26d1d 5d248834 7d8c 4e74 8c20 d9495eaebe73 9aea71af 196a 408f b1f4 e64d9576252a 120c8a97 9284 4814 b62e 0665a1e4915d d22e46a8 dcde 49ba 928a 56990e454927198ba187 d8ef 4d92 b278 e56a07e9973b 9d64257b 03d0 4ee6 a334 be456fd07c4e 2830c8fa ef95 49a0 bf49 909d356b38c7 8cb40a2b d741 4645 be35 93489305dad3

 

Στο κλίμα του φθινοπώρου μιμηθήκαμε πως είμαστε ένα δέντρο με φύλλα κόκκινα, κίτρινα, πορτοκαλί και καφέ. Το σώμα μας κράτησε το φύλλο στο γόνατο, στην παλάμη, στο κεφάλι, στην πλάτη. Το σώμα σαν δέντρο κράτησε το φύλλο ψηλά, πάνω από το κεφάλι, χαμηλά, μπροστά, στο στήθος. Ο άνεμος κούνησε τα φύλλα δεξιά και αριστερά. Έπιασε βροχή, τα παιδιά έβαλαν τα φύλλα στο κεφάλι. Σταμάτησε η βροχή και τα φύλλα έπεσαν στο έδαφος.

 

3bbe859e 5496 4143 878c b90642449ac6 3c0d5330 660e 460b b97a 99322af25186 3d2fbbc4 9546 42fb b7c8 39f3fa95434d 3f61a06f 8b1f 4ce4 b4fb 1eadecf57397 4cee66f2 7204 4980 a96d c38f912ac0c7 5cfcb34a 28c5 44f2 a108 a5b6534848ec 5edc19ee 9044 4337 b99b 634126ebb774 6d4d9437 2ed6 4c5b bdb5 f2accb59202d 61ba501b 5f18 44bf 9c95 97647c5e989c 68cf888a b649 4eeb bfa7 93715a47175e 81fb6eeb 8458 4bad a259 14c724db30fd 281cba5d 4be5 4789 991b bb7c45b5eb34 976c281d c1b2 4b87 a38d e22455986051 a3403f4e 918c 4be6 ae39 e07637b8eaa8 c9b1a79f 7c75 4bbc b368 c463f8448d96 e2d8916e e8ae 41d4 8c9f 8f01d935bfa4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το ψυχοκινητικό παιχνίδι στο νηπιαγωγείο είναι ζωτικής σημασίας, καθώς ενισχύει την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών. Μέσα από δραστηριότητες που συνδυάζουν την κίνηση, τη σκέψη και τη συναισθηματική έκφραση, τα παιδιά αναπτύσσουν δεξιότητες όπως η αδρή και η λεπτή κινητικότητα, η συγκέντρωση, η συνεργασία και η δημιουργικότητα. Επιπλέον, το ψυχοκινητικό παιχνίδι προάγει τη συναισθηματική ευεξία, χτίζει αυτοπεποίθηση και δημιουργεί ευκαιρίες για κοινωνική αλληλεπίδραση, καθιστώντας το απαραίτητο εργαλείο για τη μαθησιακή διαδικασία και την υγιή ανάπτυξη στο πρώιμο στάδιο της ζωής τους.