Αρχεία για 2 Μαρτίου, 2010
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER
Το σύνδρομο Asperger είναι μια αναπτυξιακή διαταραχή που μοιάζει πολύ με τον αυτισμό γι’ αυτό και ανήκει στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς επηρεάζει και εκείνο τον τρόπο επικοινωνίας και τις σχέσεις του ατόμου με το περιβάλλον του. Πρώτη περιγραφή της συμπεριφοράς παιδιών με έλλειψη ενσυναίσθησης, περιορισμένη ικανότητα στη δημιουργία φίλων, μονόπλευρες συζητήσεις, έντονη απορρόφηση […]






