H σημασία της πρώιμης ανίχνευσης δυσκολιών στην προσχολική ηλικία
Κάθε παιδί είναι μοναδικό και διαφέρει από τα άλλα παιδιά της ηλικίας του, αποτελεί μια μοναδική οντότητα με διαφορετικές κλίσεις, ικανότητες και ανάγκες. Έχει διαφορετικό ρυθμό ανάπτυξης, διαφορετικό τρόπο σκέψης και λειτουργίας του νου, διαφορετική ιδιοσυγκρασία και συμπεριφορά.
Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι κάθε παιδί ενδέχεται να έχει ή να μην έχει, κατακτήσει τους στόχους που αναφέρονται στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των σχολείων εξαιτίας πολλών παραγόντων.
Όμως το γεγονός αυτό (της μη κατάκτησης των αναμενόμενων στόχων) δεν αποτελεί ένδειξη αποτυχίας του παιδιού, αλλά μια προειδοποιητική κρούση προκειμένου να του παρασχεθεί η κατάλληλη παρέμβαση και βοήθεια.
Επομένως, είναι σαφής η σημασία της πρώιμης ανίχνευσης των δυσκολιών ακόμα και από την προσχολική ηλικία, όπως και της πρόληψης και της πρώιμης παρέμβασης από το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Αφήστε μια απάντηση