Περί Διατροφής

Ιστότοπος για τη διατροφή, τα τρόφιμα και την υγεία

«Διατροφικά Challenges»: Η πρόταση του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς!

Ιούν 202110

Η συνταγή μας που προκρίθηκε στη Γ΄φάση του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού που διοργανώθηκε από το Ίδρυμα Διατροφικών Ερευνών & Μελετών «Διατροφικά Challenges» περιγράφεται παρακάτω. Είναι απλή και γρήγορη στην παρασκευή της, χρησιμοποιεί απλά υλικά από την παραδοσιακή ελληνική διατροφή και παράγει ένα σνακ θρεπτικό, ισορροπημένο, περιεκτικό σε θρεπτικά συστατικά που καλύπτει την ανάγκη των εφήβων για τροφή μέσα από την κατανάλωση μικρογεύματος στα ενδιάμεσα των γευμάτων.  Σας προτρέπουμε να την δοκιμάσετε! Καλή σας όρεξη!

Όνομα συνταγής: Μεσογειακή φωλιά

Διάρκεια προετοιμασίας: 10′

Συστατικά:

1 παξιμαδόκουπα ή 1 ντάκος κριθαρένιος ολικής αλέσεως*

60γρ. τυρί φέτα

50γρ. ντομάτα

λίγη κάπαρη ή ελιές κομμένες*

1 κουτ. σ. ελαιόλαδο

Ρίγανη ή θυμάρι*

Ρόφημα από θυμάρι ή τσάι του βουνού*

Εκτέλεση:

Εμβαπτίζουμε ελαφρώς την παξιμαδόκουπα ή τον κριθαρένιο ντάκο μέσα στο ρόφημα τσαγιού ή θυμαριού. Βάζουμε την φέτα θρυμματισμένη επάνω στην παξιμαδόκουπα και τη ντομάτα κομμένη σε κύβους. Ρίχνουμε από πάνω την κάπαρη ή τις κομμένες ελιές, την ρίγανη ή το φρέσκο θυμάρι και στο τέλος προσθέτουμε το ελαιόλαδο και σερβίρουμε.

*Οι διαφορετικές επιλογές προτείνονται για να καλύψουν τις ιδιαίτερες γευστικές προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η συνταγή μας δίνει στα 100γρ. :

Ενέργεια 275,64** kcal, 34,7γρ. υδατάνθρακες (61%), 11,54γρ. λιπαρά (20,7%), 10,18 γρ. πρωτεΐνες (18,2%)

Στην παιδαγωγική ομάδα που συνέβαλε στη δημιουργία του σνακ συμμετείχαν:

Οι εκπαιδευτικοί

Ραζάκου Φωτεινή

Γκιουγκή Βασιλική

Κωστελίδου Θεοδώρα

Μαστέλλου Φανουρία

Οι μαθητές

Καραγιαννίδου Μαρίνα

Κεσκίνη Άννα

Κούρτη Χρύσα

Μαλαμούδη Μαρία

Πολίτου Κυριακή

Σερενίδου Μαρία

Χαμάτι Ορέστης (Φωτογράφος)

Αφήστε μια απάντηση

Η ώρα πήγε…

Ο καλός μας ο καιρός…

booked.net

Ακολουθήστε… την «άχνη» μας στο facebook

Ακολουθείστε (την ..."άχνη") μας...

instagram

Ακολουθείστε μας στο Instagram

Healthy Tips

 

 

 

Η αντιοξειδωτική δράση του ροδιού είναι 3 φορές μεγαλύτερη από του κόκκινου κρασιού και του πράσινου τσαγιού. Τα ρόδια χρωστούν την ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση στα φυτοθρεπτικάτης οικογένειας των φλαβονοειδών, όπως οι ανθοκυανίνες, το ελαγικό οξύ και οι τανίνες.

Καταναλώνετε ρόδια καθημερινά όταν είναι η εποχή τους.

Πίνετε ένα ποτήρι χυμό ρόδι (χωρίς πρόσθετη ζάχαρη) 1-2 φορές την εβδομάδα όλο τον υπόλοιπο χρόνο.

Εμπλουτίστε την καθημερινή διατροφή σας με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών διαφορετικών χρωμάτων για να παραλάβετε βιταμίνες και άλλα φυτοχημικά συστατικά, ουσίες πολύτιμες για την υγεία σας!

Η κατανάλωση 10 καρυδιών κάθε μέρα βοηθά την καρδιά και τις αρτηρίες και συμβάλλει εναντίον του διαβήτη και του καρκίνου.

Βάζετε στα φαγητά σας διατροφικά βότανα, όπως δενδρολίβανο, φασκομηλιά, μαντζουράνα, εστραγκόν και ρίγανη. Σας προσφέρουν έτσι ουσίες που ωφελούν την υγεία και παρατείνουν τη νεότητα.Η κατανάλωση σοκολάτας σχετίζεται με μείωση του κινδύνου για καρδιακή προσβολή, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο. Προτιμάτε τη σοκολάτα πλούσια σε κακάο, φτωχή σε ζάχαρη και λίπη.

Ιούνιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Θερμιδομετρητής

Αρχείο δημοσιεύσεων

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερώνεστε για τις δράσεις και τα μαθήματα της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, να παρακολουθείτε νέα σχετικά με τη διατροφή και τα τρόφιμα, καθώς και να εκφράζετε τις απορίες και ερωτήματά σας σχετικά με αυτά. 
 

Αρχείο δημοσιεύσεων

Translate



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων