Το θέμα του φθινοπώρου συνεχίστηκε και την επόμενη εβδομάδα, καθώς κάποια παιδιά είχαν φέρει διάφορα φθινοπωρινά φρούτα και θέλαμε να τα παρατηρήσουμε. Έτσι αφού τα ονομάσαμε και τα επεξεργαστήκαμε, παίξαμε ένα παιχνίδι, όπου με κλειστά τα μάτια έπρεπε να μαντέψουν ποιο φρούτο είναι. Έπειτα διαβάσαμε το βιβλίο “Μήλα γύρω γύρω, στη μέση πορτοκάλι” και ζωγραφίσαμε φρούτα φθινοπωρινά που θα βάζαμε σε μια φρουτοσαλάτα. Τέλος κάναμε μία ομαδική εργασία με τύπωμα από μήλο και φτιάξαμε μία μηλιά γράφοντας την παροιμία “Ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα.”
Την επόμενη μέρα αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία μηλόπιτα, καθώς μας είχαν μείνει πολλά μήλα από την προηγούμενη μέρα. Οι συνταγές, εκτός του ότι μας διασκεδάζουν και ανυπομονούμε να τις γευτούμε, μας βοηθάνε να κάνουμε και μαθηματικές και προαναγνωστικές δραστηριότητες, καθώς διαβάζουμε τα υλικά, τα μετράμε και τα ζυγίζουμε.
Στη συνέχεια κάναμε κάποιες μαθηματικές δραστηριότητες μετρώντας τα φρούτα και βρίσκοντας τον σωστό αριθμό και κάνοντας αντιστοιχήσεις και να απαντήσουμε στην ερώτηση “Είναι τόσα όσα…”
Τέλος την τρίτη μέρα βρήκαμε στην αυλή την ώρα του διαλείμματος ένα σαλιγκαράκι και μας έδωσε την αφόρμηση να μάθουμε κάποια πράγματα για τα σαλιγκάρια που βγαίνουν με τα πρωτοβρόχια.
Τελικά κάθε εποχή είναι μαγευτική γεμάτη θησαυρούς της φύσης, φτάνει μόνο να τους ανακαλύψουμε!!!!