Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι δασκάλες του Δ΄2, με φαντασία, αγάπη και μία … ψηφιακή πινελιά δημιουργήσαμε μία ξεχωριστή κάρτα για το πιο πολύτιμο “αποτέλεσμα αναζήτησης” της ζωής μας: τη μαμά!!!
Ευχόμαστε σε όλες τις μαμάδες “Χρόνια Πολλά”!!!
Τη Δευτέρα 20 Απριλίου, 1η μέρα επιστροφής μετά τις πασχαλινές διακοπές, μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.
Το σχολείο μας απέκτησε χαρούμενες ζωγραφιές στους τοίχους και παιχνίδια στο προαύλιο, ομορφαίνοντας τον χώρο και κάνοντας πιο παιχνιδιάρικη τη μάθηση!
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την όμορφη έκπληξη!
Την Πέμπτη 2 Απριλίου γιορτάζουμε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου και στο σχολείο μας πραγματοποιήσαμε όλη την εβδομάδα (30 Μαρτίου – 2 Απριλίου) δράσεις σχετικά με το βιβλίο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ1 και δύο μαθητές του τμήματος Γ2 πήραν μέρος στο διαγωνισμό δημιουργίας αφίσας για την παγκόσμια ημέρα βιβλίου που διοργάνωσαν οι εκδόσεις Παπαδόπουλος.
Στη συνέχεια, τη Δευτέρα και την Τρίτη οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Α1, Α2, Β2 και Δ1 παρουσίασαν τα παραμύθια που έγραψαν και που είχαν κάποιο ηθικό δίδαγμα να μας δώσουν πχ την αξία της φιλίας, το να μην είμαστε εγωιστές και να μην τα θέλουμε όλα δικά μας, να συνεχίζουμε να προσπαθούμε και να πιστεύουμε στον εαυτό μας ακόμα κι αν φαίνεται ότι δεν τα καταφέρνουμε, τη σημασία της αγάπης που ενώνει ακόμα και διαφορετικά χωριά, την αξία της καλοσύνης κτλ.
Τα παραμύθια που έγραψαν τα παιδιά φαίνονται παρακάτω:
Σύμφωνα με το Π.Δ. 79/2017 που καθορίζει τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων, κατά το β΄ δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου και α’ δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου πρέπει να επικαιροποιείται η εγγραφή των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση επικαιροποίησης της εγγραφής του/των παιδιού/ών σας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και επιστρέψτε τη στο σχολείο έως την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2026. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή νέα αίτηση να απευθυνθείτε στη Διευθύντρια του σχολείου.
Παρακαλούμε σημειώστε σωστά την ώρα αποχώρησης, καθώς και τη συμμετοχή στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, διότι είναι πολύ σημαντικό για τον σωστό προγραμματισμό της λειτουργίας των τμημάτων.
Στο πλαίσιο εκπόνησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και, ειδικότερα, του δεύτερου μέρους του Προγράμματος Ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης, υλοποιήθηκε στο τμήμα Δ2 η δράση με τίτλο: “10 λόγοι που αγαπώ το παιδί μου”, μία δράση βαθιά συναισθηματική, παιδαγωγικά ουσιαστική και ιδιαίτερα συγκινητική. Αφετηρία της συγκεκριμένης δράσης αποτέλεσε το γράμμα των γονέων προς τα παιδιά τους, στο οποίο ο καθένας και η καθεμία τους κατέγραψαν δέκα λόγους αγάπης για το παιδί τους. Μέσω της “App-ίστευτης” εφαρμογής της τάξης μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ2 παρέλαβαν μέσα από τους προσωπικούς φακέλους αλληλογραφίας τα γράμματα των γονέων τους βιώνοντας έντονα συναισθήματα χαράς, έκπληξης, άνευ όρων αποδοχής και φυσικά…αγάπης! Ιδιαίτερα ξεχωριστή στιγμή, αλλά και φυσική συνέχεια της δράσης, αποτέλεσε η παρουσία των γονέων στον χώρο του σχολείου, οι οποίοι – προς έκπληξη των παιδιών – εμφανίστηκαν αιφνιδιάζοντάς τα προκειμένου να συμμετέχουν σε μία από κοινού βιωματική δραστηριότητα δημιουργώντας ένα συλλογικό κολάζ αγάπης μαζί με τα παιδιά τους. Πέραν του στόχου της σύνδεσης Σχολείου – Οικογένειας, η συγκεκριμένη δράση, στοχεύει στην ενίσχυση της συναισθηματικής ασφάλειας των παιδιών, στην καλλιέργεια θετικής αυτοεικόνας και αυτοεκτίμησης, στην ενδυνάμωση των γονεϊκών δεξιοτήτων, αλλά και στη βελτίωση της επικοινωνίας σε επίπεδο παιδιού – γονέα. Ένα ουσιαστικό παράδειγμα εκπαιδευτικής πρακτικής που δεν περιορίζεται στη γνώση, αλλά αγγίζει την καρδιά των παιδιών καλλιεργώντας, παράλληλα, αξίες, συναισθήματα και ενισχύοντας τον ίδιο τον πυρήνα της οικογένειας, ως θεμέλιο αγάπης, ασφάλειας, αποδοχής.
Τα σούπερ τεταρτάκια των τμημάτων Δ’1 και Δ’2 μάς χάρισαν μια μοναδική θεατρική εμπειρία αγγίζοντας τις καρδιές όλων και υπενθυμίζοντάς μας πως το φως των Χριστουγέννων βρίσκεται μέσα μας. Το φωτεινό αστέρι, το πνεύμα των Χριστουγέννων, τα ξωτικοκαλικαντζαράκια, μαζί με τον Αϊ-Βασίλη απέδειξαν μέσα από την αθωότητα, αλλά και την αυθεντικότητά τους πως αξίες, όπως η αγάπη και η ελπίδα, παραμένουν διαχρονικές νοηματοδοτώντας την ύπαρξή μας.
Άλλωστε…
“Δώρο είναι η αγάπη και η φιλία θησαυρός, έτσι ο κόσμος μας γίνεται όλο και πιο φωτεινός.”
Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους!
Οι δασκάλες του Δ’1 και Δ’2
κ. Αμαλία, κ. Δήμητρα
κ. Βίκυ, κ. Κατερίνα
“Δυο ξωτικά έκαναν χιλιάδες ζαβολίτσες,στο Δ΄2 ήρθαν για εκπλήξεις και τρελίτσες!
Ευχές βρήκαν να γράψουν σε κόκκινη γραβάτα, ξέχασαν στον Αϊ-Βασίλη να στείλουν τέτοια κάρτα!
Ταρανδάκια έκαναν τα σούπερ-τεταρτάκια,αστείο φέραν gingerbread, μα και ημερολογιάκια!
Σοκολατένια έκπληξη μεγάλη και μικρή, γλαστράκια, αλλά και μπάλες για το Christmas tree!
(Έδωσαν και μια νότα αγγλική!)
Χι χι χι!”
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén