Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι δασκάλες του Δ΄2, με φαντασία, αγάπη και μία … ψηφιακή πινελιά δημιουργήσαμε μία ξεχωριστή κάρτα για το πιο πολύτιμο “αποτέλεσμα αναζήτησης” της ζωής μας: τη μαμά!!!
Ευχόμαστε σε όλες τις μαμάδες “Χρόνια Πολλά”!!!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén
Αφήστε μια απάντηση