20 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Επείγουσα ενημέρωση για την Ενισχυτική Διδασκαλία

Σας ενημερώνουμε ότι και φέτος πρόκειται να λειτουργήσουν τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο σχολείο για μαθητές όλων των τάξεων που θα καταθέσουν υπεύθυνη δήλωση. Το υποστηρικτικό πρόγραμμα διδασκαλίας αφορά στα μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 3) Μαθηματικά, 4) Φυσική, 5) Χημεία, 6) Αγγλικά.

Στην Ενισχυτική Διδασκαλία συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές/τριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα.

Συστήνουμε ιδιαίτερα στους γονείς που διαπιστώνουν ότι τα παιδιά τους έχουν ελλείψεις ή συναντούν μεγάλες δυσκολίες στα παραπάνω μαθήματα  να συμπληρώσουν και να μας στείλουν την υπεύθυνη δήλωση που έχουμε αναρτημένη εδώ στο τέλος της δημοσίευσης, στο mail του σχολείου (mail@5gym-kozan.koz.sch.gr) ως τη Δευτέρα 23/11/2020. (Μπορείτε και πολύ απλά να τη συμπληρώσετε στον υπολογιστή σας και να μας τη στείλετε σαν φωτογραφία από το κινητό σας).

Η Ενισχυτική Διδασκαλία γίνεται στο χώρο του σχολείου σε ώρες από τις 2:30 μ.μ. – 5:45 μ.μ. με βάση πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί στους μαθητές. Θα αρχίσει Δεκέμβριο-Ιανουάριο και θα λήξει στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για την Υπεύθυνη Δήλωση

https://app.box.com/s/c5qt90sjfy4tezh6no24s8wix5adazll

17 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ανακοίνωση-Προς γονείς-κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε ότι μετά από διάφορα περιστατικά κακής χρήσης του WEBEX από μαθητές που σημειώθηκαν σε κάποια μαθήματα αφαιρούνται οι σύνδεσμοι των καθηγητών από την ιστοσελίδα μας. Οι μαθητές μπορούν να τους πληροφορηθούν από το eclass του κάθε καθηγητή, αν δεν έχουν ήδη αποθηκεύσει το σχετικό αρχείο. Επίσης σας επισημαίνουμε ότι στο  WEBEX θα γίνονται δεκτοί μόνο μαθητές που θα δηλώνουν το όνομα και επώνυμό τους κάνοντας χρήση του μικροφώνου.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

16 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι αύριο 17/11/2020 κατά την 1η ώρα θα τιμήσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Ο κάθε μαθητής θα συνδεθεί στο μάθημα που είχε την 1η ώρα. Οι υπόλοιπες ώρες δεν θα πραγματοποιηθούν εκτός από κάποια τμήματα που ενημερώθηκαν ήδη από τους καθηγητές τους.

Επίσης θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε σε όσους δεν το έχουν ήδη κάνει, να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το αρχείο με τους συνδέσμους των καθηγητών. Ο σύνδεσμος της κ. Σερέφα έχει αλλάξει και παρακαλούμε να ενημερωθούν οι μαθητές του Β1, Β2 και όλα τα τμήματα της Γ΄τάξης.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου.

13 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Προς γονείς – κηδεμόνες

Αγαπητοί γονείς

Βλέπουμε πως σιγά σιγά αποκαθίσταται το πρόβλημα που υπήρχε στη σύνδεση των μαθητών με την πλατφόρμα Webex και οι περισσότεροι μαθητές συμμετέχουν στο τηλεμαθήματα δείχνοντας μεγάλη συνέπεια. Δυστυχώς όμως κάποιοι μαθητές, ευτυχώς λίγοι, θεωρούν ότι τα 30-40 λεπτά που έχει στη διάθεσή του ο κάθε καθηγητής, για να κάνει το μάθημά του, πρέπει να διατίθενται για να κάνουν «πλάκα» ο ένας στον άλλον και ακόμη χειρότερα στον καθηγητή τους, όπως συνέβη σήμερα σε μία διδακτική ώρα με αποτέλεσμα να χαλάσει το μάθημα  και ο καθηγητής να χάσει πολύτιμο χρόνο. Τονίζουμε ιδιαίτερα ότι σε παρόμοιο τέτοιο περιστατικό ο καθηγητής θα αναγκαστεί να αποβάλει μαθητές από την τηλεδιάσκεψη, επιβάλλοντας ωριαία απουσία και στη συνέχεια, αν εκδηλωθεί παρόμοιο φαινόμενο,  οι μαθητές θα τιμωρηθούν με τις ποινές που ορίζει ο νόμος.

Δεν θα επιτρέψουμε σε καμία περίπτωση η μόρφωση των παιδιών και ο αγώνας που κάνουμε όλοι μας υπό τις δύσκολες αυτές συνθήκες να ακυρώνεται από την επιπολαιότητα ή τις κακές επιλογές κάποιων μαθητών μας που δε σέβονται τα μέσα που με κόπο τους εξασφάλισαν οι γονείς τους για τα μαθήματά τους και τα έχουν μόνο για παιχνίδι.

Τέλος σας υπενθυμίζουμε για άλλη μια φορά να αποθηκεύσετε το αρχείο με τις διευθύνσεις Webex των καθηγητών. Αν δεν το κάνετε, θα είναι αδύνατον να μπουν οι μαθητές στους χώρους των μαθημάτων, γιατί δε θα βρίσκουν τον σύνδεσμο. Πολλά προβλήματα στη σύνδεση μαθητών προκλήθηκαν από αυτή ακριβώς την αιτία.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

11 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Επείγουσα επισήμανση για γονείς και μαθητές

Παρακαλούμε να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας το αρχείο με τους συνδέσμους WEBEX των καθηγητών (βρίσκεται στη σελίδα Καθηγητές) πατώντας κάτω από το αρχείο την επιλογή  Λήψη αρχείου. Έτσι  θα είναι διαθέσιμο στους μαθητές άμεσα κάθε στιγμή, χωρίς να χρειάζεται να μπαίνουν στην ιστοσελίδα του σχολείου. Χωρίς αυτούς τους συνδέσμους δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα των καθηγητών τους.

Από τη Διεύθυνση

10 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι και σήμερα αρκετοί καθηγητές μας αντιμετώπισαν πρόβλημα στη σύνδεσή τους με το Webex. Αν και έγιναν πολλές προσπάθειες, κάποια μαθήματα δεν πραγματοποιήθηκαν. Δυστυχώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και άλλα σχολεία . Αναμένουμε την επίλυση του προβλήματος από το υπουργείο και συστήνουμε στους μαθητές μας να μπαίνουν στην ώρα έναρξης της κάθε ώρας και αν δεν μπορούν να συνδεθούν τα δέκα πρώτα λεπτά να ελέγχουν τη σελίδα του σχολείου για κάποια ανακοίνωση που θα αναρτάται κάποια στιγμή μετά τις 11:00 , μόλις έχουμε κι εμείς ενημέρωση από τους καθηγητές μας ή τη Διεύθυνση Δ/θμιας  Εκπ/σης. Οι γονείς και οι μαθητές να μην ανησυχούν για τις απουσίες, γιατί σε μάθημα που δεν πραγματοποιήθηκε για τεχνικούς λόγους δε θα μπουν απουσίες. Επίσης να ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα μας για πιθανή απουσία καθηγητή για κάποια συγκεκριμένη μέρα.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Δείτε παρακάτω το έγγραφο που απέστειλε το ΥΠΑΙΘ


Φόρτωση PDF…

10 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα 10/11/2020 η κ. Διάφα θα απουσιάζει και δεν θα κάνει μάθημα.

Επίσης ο κ. Τέρπος απουσιάζει με άδεια έως τις 21/11/2020.

Την Τετάρτη 11/11/2020 η κ Μαντώ θα απουσιάσει και δεν θα κάνει μάθημα.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

6 Νοεμβρίου 2020
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Τελικό Ωρολόγιο Πρόγραμμα – Αναστολή λειτουργίας σχολείων

1)Παρακαλούμε να λάβετε γνώση του τελικού Ωρολόγιου Προγράμματος που θα ισχύσει κατά το φετινό σχολικό έτος.

(Οι ώρες του κ. Λεμονά (Τμήμα ένταξης ) είναι οι εξής:

Δευτέρα:                            Τρίτη:                        Τετάρτη:
4η ωρα = Β2                     2η ωρα=Γ2                2η ωρα=Α1
5η ωρα = Β1                     3η ωρα=Α1               3η ωρα=Β1
7η ωρα = Β3                     5η ωρα=Β3

2)Το παρακάτω πρόγραμμα θα ισχύσει και καθ΄όλη την περίοδο αναστολής λειτουργίας του σχολείου λόγω συνθηκών κορωνοϊού. Οι μαθητές υποχρεούνται να μπαίνουν κάθε μέρα από τη Δευτέρα 9/11/2020 στο WEBEX του κάθε καθηγητή (κάνοντας κλικ στον σχετικό σύνδεσμο) σύμφωνα με το πρόγραμμα κατά την ορισμένη ώρα. (Δείτε παρακάτω το πρόγραμμα)

3)Επίσης όσοι γονείς δεν μας έχουν κοινοποιήσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους να το κάνουν άμεσα, επειδή αυτός είναι ο μόνος τρόπος στις παρούσες συνθήκες λειτουργίας του σχολείου, για να τους ενημερώνει το σχολείο για θέματα των παιδιών τους.

4) Για οποιοδήποτε πρόβλημα να μας ενημερώνετε στο mail του σχολείου.


Φόρτωση PDF…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων