Σας ενημερώνουμε ότι αύριο 17/11/2020 κατά την 1η ώρα θα τιμήσουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. Ο κάθε μαθητής θα συνδεθεί στο μάθημα που είχε την 1η ώρα. Οι υπόλοιπες ώρες δεν θα πραγματοποιηθούν εκτός από κάποια τμήματα που ενημερώθηκαν ήδη από τους καθηγητές τους.
Επίσης θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε σε όσους δεν το έχουν ήδη κάνει, να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το αρχείο με τους συνδέσμους των καθηγητών. Ο σύνδεσμος της κ. Σερέφα έχει αλλάξει και παρακαλούμε να ενημερωθούν οι μαθητές του Β1, Β2 και όλα τα τμήματα της Γ΄τάξης.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου.