Ανακοίνωση

| 0 σχόλια

Σας ενημερώνουμε ότι και σήμερα αρκετοί καθηγητές μας αντιμετώπισαν πρόβλημα στη σύνδεσή τους με το Webex. Αν και έγιναν πολλές προσπάθειες, κάποια μαθήματα δεν πραγματοποιήθηκαν. Δυστυχώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και άλλα σχολεία . Αναμένουμε την επίλυση του προβλήματος από το υπουργείο και συστήνουμε στους μαθητές μας να μπαίνουν στην ώρα έναρξης της κάθε ώρας και αν δεν μπορούν να συνδεθούν τα δέκα πρώτα λεπτά να ελέγχουν τη σελίδα του σχολείου για κάποια ανακοίνωση που θα αναρτάται κάποια στιγμή μετά τις 11:00 , μόλις έχουμε κι εμείς ενημέρωση από τους καθηγητές μας ή τη Διεύθυνση Δ/θμιας  Εκπ/σης. Οι γονείς και οι μαθητές να μην ανησυχούν για τις απουσίες, γιατί σε μάθημα που δεν πραγματοποιήθηκε για τεχνικούς λόγους δε θα μπουν απουσίες. Επίσης να ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα μας για πιθανή απουσία καθηγητή για κάποια συγκεκριμένη μέρα.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Δείτε παρακάτω το έγγραφο που απέστειλε το ΥΠΑΙΘ


Φόρτωση PDF…

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων