10 Φεβρουαρίου 2023
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης συγχαίρει θερμά την ομάδα σκάκι του σχολείου μας που αποτελείται από τους μαθητές Σιδέρη Μιχάλη, Γκούβα Δήμητρα, Καραλίγκα Γιώργο και Ζορμπά Θωμά για την κατάκτηση της 2ης θέσης στο ομαδικό μαθητικό πρωτάθλημα σκάκι Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας και για την πρόκριση τους στο Πανελλήνιο ομαδικό μαθητικό πρωτάθλημα που θα γίνει στην Αθήνα. Οι προκριματικοί αγώνες έγιναν την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου στην Πτολεμαΐδα με διοργανωτή την ΕΣΣΚΕΔΥΜ.
Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην προσπάθεια τους και πολλές επιτυχίες.