6-10 Μαρτίου 2023, εβδομάδα κατά της Σχολικής Βίας σε όλα τα σχολεία της χώρας. Δύο από τις δράσεις του 5ου Γυμνασίου στο παραπάνω πλαίσιο.
Επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Βέροιας.
Ζωγραφίσαμε στα ρούχα μας στο πλαίσιο της επαναχρησιμοποίησης.
Κάναμε δαχτυλίδια απο κουμπιά.






