Από τον Απρίλιο οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης με τη καθοδήγηση της Εικαστικού, Μαρίας Χατζηλάμπου, δουλεύουν με τις λέξεις και το σχέδιο μαζί! Η εργασία αφορά στην έκφραση μέσο της δημιουργικής γραφής και του κόμικ. Ταυτίζεται με την επινόηση αλλά και την μυθοπλασία, καθώς οι μαθητές μας δημιουργούν γεγονότα, σκηνές, και χαρακτήρες, ακόμη και έναν ολόκληρο κόσμο!
Η ολοκλήρωση της εργασίας θα γίνει με την έκθεση του καλλιτεχνικού έργου. Στην συνέχεια θα δοθούν έπαινοι και δώρα στου μαθητές.

