Από 21 μέχρι 23 Ιανουαρίου 2024 έγινε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της Γ’ γυμνασίου στη Βουλή των Ελλήνων, στην Ακρόπολη και στο Μουσείο Ακρόπολης. Ήταν μια πολύ επιμορφωτική, εκπαιδευτική εμπειρία που άρεσε σε όλους τους συμμετέχοντες.
ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
25 Ιανουαρίου 2024 | 0 σχόλια











