Στα πλαίσια του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας το τμήμα Α1 δημιούργησε πασχαλινά σπιτάκια (την ανοιξιάτικη εκδοχή των χριστουγεννιάτικων σπιτιών). Aν και είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους τα παιδιά (όπως γνωρίζουμε όλοι δεν είναι και οι πιο υπομονετικοί άνθρωποι) συναρμολόγησαν το σπιτάκι τους προσθέτοντας το καθένα τη δική του δημιουργικότητα και φαντασία.
Η προσδοκία της τελειότητας δεν μας σταμάτησε. Τα ατελή σπιτάκια μας είναι πολύ χαριτωμένα…. για να τα φας… σχεδόν!
Αγαπητοί γονείς τα παιδιά σας λατρεύουν να φτιάχνουν σπιτάκια!
Το Α1 σας εύχεται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!



