Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης συγχαίρει τους μαθητές της Γ Γυμνασίου:
Κατσούμπα Ανδρέα για τη συμμετοχή και διάκρισή του στην 1η φάση του διαγωνισμού Φυσικής στον οποίο κατέλαβε την 3η θέση.
Μπιμπίρη Χριστόφορο για τη συμμετοχή και διάκρισή του στη 2η θέση στον διαγωνισμό Ορθογραφίας που διοργανώθηκε από τον Σύνδεσμο Φιλολόγων και πραγματοποιήθηκε στην Κοβεντάρειο Δημοτική Βιβλιοθήκη στις 19/3/22.
Επίσης συγχαίρουμε όλα τα παιδιά που με τη συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς Ορθογραφίας και Φυσικής εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο.
Τους ευχόμαστε ολόψυχα πολλές επιτυχίες και διακρίσεις στο μέλλον.
