Συγκέντρωση τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Συσσίτιο του Δήμου Κοζάνης

| 0 σχόλια

Την Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021 μία ομάδα μαθητών του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης μαζί με τις υπεύθυνες καθηγήτριες Δολόπικου Παναγιώτα, Πλιάτσιου Άννα και Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα με συντονιστή τον Καλέα Λάζαρο στα πλαίσια της σχολικής  δράσης αλληλεγγύης “Νοιάζομαι, προσφέρω εθελοντικά, δρω θετικά για την πόλη μου”, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των παραπάνω κοινωνικών δομών και παρέδωσαν μια μεγάλη ποσότητα τροφίμων για την ενίσχυση των άπορων οικογενειών της πόλης μας.

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων