Στο φουαγέ του σχολείου, στις 20 & 21 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί το φιλανθρωπικό Χριστουγεννιάτικο Βazzar της Α’ τάξης.
Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν στο φετινό χριστουγεννιάτικο bazaar, δόθηκαν με πρωτοβουλία των μαθητών στο ίδρυμα “Εταιρεία Σπαστικων Βορείου Ελλάδος”. Και του χρόνου με υγεία!!! Μπράβο στα παιδιά μας!
