Έκθεση ζωγραφικής: “Ο καλύτερος μου φίλος”

| 0 σχόλια

“Ο καλύτερος μου Φίλος”
Έκθεση ζωγραφικής της Α τάξης του 5 ου Γυμνασίου Κοζάνης. 3/12/21-15/12/21
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Γ. Χατζηλάμπου

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων