Οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης με την προτροπή της Εικαστικού Μαρίας Χατζηλάμπου στο πλαίσιο των κοινωνικών εργαστηρίων και γενικότερα στο πνεύμα εθελοντισμού που διακρίνει χρόνια το σχολείο, ενίσχυσαν για δεύτερη χρονιά με τις δράσεις τους ( Βazaar βιβλίου, εικαστικό Bazaar και Βazaar επαναχρησιμοποίηση) τον ξενώνα που φιλοξενεί κακοποιημένες γυναίκες στην Κοζάνη.
Μαθητικές δράσεις
3 Δεκεμβρίου 2021 | 0 σχόλια

