Μία κίνηση αλληλεγγύης των μαθητών μας

| 0 σχόλια

Μπράβο στα παιδιά του σχολείου που με την καθηγήτρια κ. Χατζηλάμπου έστειλαν ζωγραφιές και δωράκια στα παιδιά του Παιδικού χωριού ΣΟΣ στο Πλαγιάρι Θεσ/νίκης κάνοντας πράξη τη λέξη αλληλεγγύη. Ο υπεύθυνος του Παιδικού Χωριού απάντησε στα παιδιά και τη συνάδελφο:

Παραλάβαμε σήμερα τα 2 κουτιά με τις ζωγραφιές και τα δώρα των παιδιών. Εκπροσωπώντας το Παιδικό Χωριό  SOS Πλαγιαρίου, θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς προσωπικά αλλά και όλους τους μαθητές του σχολείου σας για αυτήν την τόσο ευγενική κίνηση. Ελπίζω, τις δύσκολες αυτές ώρες που όλοι μας περνάμε, παραδείγματα προσφοράς και αλληλεγγύης όπως αυτό το οποίο εκφράζουν τα παιδιά και εσείς, να αποτελέσουν παράδειγμα για όλους. Εκ μέρους όλων μας, σας ευχαριστώ και πάλι θερμά και εύχομαι  να σας έχουμε πάντοτε δίπλα μας.

Με εκτίμηση

Άκης Δρεπανίδης, Διευθυντής Παιδικού Χωριού SOS Πλαγιαρίου και Στέγης Νέων Θεσσαλονίκης

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων