Οι προτάσεις των παιδιών της Α΄Γυμνασίου

| 0 σχόλια

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου  και εν μέσω καταλήψεων των σχολείων ζητήσαμε από τα παιδιά να γράψουν επιστολές με τις προτάσεις τους για το σχολείο τους, που θα απευθύνονται σε όποιον νομίζουν τα παιδιά ότι μπορεί να βελτιώσει τα πράγματα στο σχολείο.  Κάποιες από τις επιστολές πραγματικά μας εξέπληξαν με το ώριμο ύφος και την καλή χρήση του λόγου. Τις θέσαμε λοιπόν υπόψη της Δ/ντριας Δ/θμιας Εκπ/σης  και την παρακαλέσαμε να απαντήσει στις επιστολές των παιδιών. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την απάντησή της προς τα  παιδιά:

https://app.box.com/s/61kbo5mpe9r5qyrtd6j830cn31hnxsp8

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων