Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου και εν μέσω καταλήψεων των σχολείων ζητήσαμε από τα παιδιά να γράψουν επιστολές με τις προτάσεις τους για το σχολείο τους, που θα απευθύνονται σε όποιον νομίζουν τα παιδιά ότι μπορεί να βελτιώσει τα πράγματα στο σχολείο. Κάποιες από τις επιστολές πραγματικά μας εξέπληξαν με το ώριμο ύφος και την καλή χρήση του λόγου. Τις θέσαμε λοιπόν υπόψη της Δ/ντριας Δ/θμιας Εκπ/σης και την παρακαλέσαμε να απαντήσει στις επιστολές των παιδιών. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την απάντησή της προς τα παιδιά:
Οι προτάσεις των παιδιών της Α΄Γυμνασίου
9 Δεκεμβρίου 2020 | 0 σχόλια