Δωρεάν εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά παιχνίδια

Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και το διαδίκτυο αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών αλλά και των γονιών. Βελτιώνουν τη διαδικασία της μάθησης και την κάνουν πιο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική. Έτσι, οι μαθητές οδηγούνται σε πληρέστερη κατανόηση των εννοιών, ενώ παράλληλα ενεργοποιούν τις αισθήσεις τους και ακολουθούν τους δικούς τους ρυθμούς μάθησης.

Παρακάτω παρουσιάζονται εκπαιδευτικά λογισμικά και διαδικτυακά παιχνίδια για παιδιά του νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου.

Κάντε κλικ και…. διασκεδάστε μαθαίνοντας!

Γλώσσα Α’ και Β’ Δημοτικού

splashScreenGlossa1Ένας χώρος με παιδαγωγικά παιχνίδια για μαθητές Α’ και Β’ Δημοτικού. Οργανωμένος από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, με ευφάνταστα κείμενα, εικόνες και γραφικά, βοηθά τα παιδιά να μάθουν, μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων δημιουργημένων υπό μορφή κινουμένων σχεδίων και με υποστήριξη αλληλεπίδρασης, ώστε να ελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους πείσουν να εμπλακούν ενεργά στην εξερεύνηση των διαφόρων τμημάτων του προγράμματος ώστε να μάθουν να αναγνωρίζουν σχήματα, γράμματα, λέξεις και αντικείμενα. Μέσα από την αφήγηση, το φιλικό περιβάλλον που προσομοιάζει σπίτι αλλά και παιδική χαρά, το παιδί εξερευνά τις επιλογές με τη βοήθεια του ποντικιού και κεντρίζεται το ενδιαφέρον του.

Θα το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο (Δεν χρειάζεται εγκατάσταση) :

Γλώσσα Α’-Β’ Δημοτικού


Μαθηματικά Α’ και Β’ Δημοτικού

logismiko-mathimatika-ab-dimotikoΈνα ακόμη λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, με εκπαιδευτικά παιχνίδια και ασκήσεις μαθηματικών για μαθητές Α’ και Β’ Δημοτικού. Το λογισμικό υποδιαιρείται σε δύο κύριες ενότητες, «Μαθηματικά Α’ δημοτικού» και «Μαθηματικά Β’ δημοτικού». Επίσης υπάρχουν σχέδια εργασίας, διαθεματικές δραστηριότητες αλλά και χρήσιμοι σύνδεσμοι με σχετικές ιστοσελίδες. Όλες οι πληροφορίες προβάλλονται μέσω ευχάριστων γραφικών που θυμίζουν κινούμενα σχέδια. Η λειτουργία του λογισμικού είναι ιδιαίτερα απλή και ελκυστική, μια και οι δραστηριότητες έχουν τη μορφή απλών παιχνιδιών και συνοδεύονται από αφήγηση.

Θα το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο (Δεν χρειάζεται εγκατάσταση) :

Μαθηματικά Α’-Β’ Δημοτικού


Jele

jeleΤο jele είναι ένα διαδραστικό σύστημα εκπαιδευτικών / ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για παιδιά Α’, Β’ και Γ’ δημοτικού βασισμένο στην υλη του δημοτικού σχολείου. Βοηθά στην ενδυνάμωση της διαδικασίας της μάθησης, μέσω ενός περιβάλλοντος προσεκτικά μελετημένου για παιδιά. Όλες οι δραστηριότητες είναι εμπλουτισμένες με κίνηση, ήχους, χαρούμενα χρώματα και έξυπνους διαλόγους. Τα παιδιά μέσα από την εξερεύνηση νιώθουν ότι ζουν μια περιπέτεια παρέα με τους ήρωες του jele, οι οποίοι καθοδηγούν τα παιδιά, τα βοηθάνε όταν κάνουν λάθος και τα επιβραβεύουν όταν έχουν σωστό αποτέλεσμα.

Θα το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο (Δεν χρειάζεται εγκατάσταση)

http://www.jele.gr/


Το Μαγικό Φίλτρο

magic_filterΤο Μαγικό Φίλτρο είναι ένα μαθησιακό ψηφιακό παιχνίδι περιπέτειας. Αποτελεί μια αυτόνομη εφαρμογή προγραμματισμένη σε Flash. Δεν πρόκειται για ένα παιχνίδι με μοναδικό ήρωα-πρωταγωνιστή, αντίθετα υπάρχει μια ολόκληρη ομάδα χαρακτήρων οι οποίοι στο πλαίσιο του παιχνιδιού βοηθούν ο ένας τον άλλον. Τα επιμέρους παιχνίδια που αφορούν τη γλώσσα και τα μαθηματικά είναι διαθέσιμα και ως μεμονωμένες εφαρμογές, έξω από την αφηγηματική δράση του συνολικού παιχνιδιού, καθώς και σε παραμετρικές εκδόσεις που δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να αλλάζουν δυναμικά το περιεχόμενό τους.

Το ψηφιακό παιχνίδι Μαγικό Φίλτρο 2.0, μαζί με συνοδευτικό υλικό, είναι ελεύθερα διαθέσιμο από τον ιστοχώρο του έργου ΕΠΙΝΟΗΣΗ

Σύνδεσμος για ΛΗΨΗ: ΛΗΨΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ(161 MB)


Το παράξενο ταξίδι του Φουντούλη

ScreenHunter_10 Apr. 18 08.38Το λογισμικό “Το Παράξενο Ταξίδι του Φουντούλη” έχει ως στόχο την γλωσσική καλλιέργεια των μαθητών του νηπιαγωγείου, καθώς και της Α ́ και Β ́ Δημοτικού και την εξοικείωσή τους με ευρύτερα θέματα που αφορούν τον κόσμο που τους περιβάλλει. Μέσα από ένα μεγάλο αριθμό κειμένων και από ένα εύρος διαφορετικών ειδών δραστηριοτήτων, όπως πολλαπλής επιλογής, σωστού ή λάθους, επιλογής από λίστα, αντιστοιχίσεων, τοποθέτησης σε λίστες, συμπλήρωσης κενών, παραγωγής κειμένων, επίλυσης σταυρόλεξων, εικονόλεξων κ.ά., οι μαθητές κατανοούν τον προφορικό και τον γραπτό λόγο. Συνοδευτικά του λογισμικού είναι τα φύλλα εργασίας στα οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση μέσω των συνδέσμων που ακολουθούν την εικόνα.

Θα το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο (Δεν χρειάζεται εγκατάσταση)

Το παράξενο ταξίδι του Φουντούλη


Αερόστατο

αεροστατοΤο Αερόστατο είναι μία εκπαιδευτική πύλη, ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά 3-7 ετών, μέσα στην οποία μπορούν να παίζουν και παράλληλα να μαθαίνουν. Στόχος της πύλης είναι η ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών, καθώς και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους μέσα από την ενίσχυση των νοητικών, συναισθηματικών, επικοινωνιακών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων τους.

Ένας επιπλέον στόχος της πύλης είναι η έγκαιρη ανίχνευση και αξιολόγηση της μαθησιακής ετοιμότητας των μικρών παιδιών, έτσι ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη σχολική ένταξη. Μέσα από τρία (3) σταθμισμένα τεστ ανίχνευσης πιθανών μαθησιακών δυσκολιών για παιδιά 5-6 ετών, οι γονείς ενημερώνονται για τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών τους σε θέματα Φωνολογικής Επίγνωσης, Γραμματικών δομών και Μνήμης και Συλλογισμών. Παράλληλα, μέσα από τις ασκήσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασης, η διαδικασία φωνολογικής διόρθωσης παίρνει τη μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Οι οδηγίες των ασκήσεων υποστηρίζονται από την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) με χρήση βίντεο, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των μικρών παιδιών με κώφωση ή προβλήματα ακοής. Στους γονείς, εκπαιδευτικούς, ειδικούς επιστήμονες (λογοθεραπευτές, νευροψυχολόγους, γνωσιακούς επιστήμονες κ.λπ.) δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας και ενσωμάτωσης νέου υλικού στην πύλη.

Θα το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο (Δεν χρειάζεται εγκατάσταση)

http://www.mikrapaidia.gr/ccsintro/


inschool… μαθαίνω παίζοντας

indexΕκπαιδευτικό ψηφιακό υλικό για τη Γλώσσα  και τα Μαθηματικά. Αποτελείται από ψηφιακά παιχνίδια και ασκήσεις για όλες τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, που εμπλουτίζονται  σταδιακά. Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο …και διασκεδάστε μαθαίνοντας!

http://inschool.gr/


mathgame

mathgameΤο  “mathgame”  είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι  για παιδιά τυπικής ανάπτυξης αλλά και παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες,  για την εξάσκηση σε απλές πράξεις αριθμητικής με διαβαθμισμένο επίπεδο δυσκολίας.  Παρουσιάζει τα μαθηματικά ως παιχνίδι με ευχάριστο και ενδιαφέρον τρόπο για όλα τα επίπεδα των μαθητών. Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο …και εξασκηθείτε!

mathgame


Χιονοπροπαίδεια

χιονοπροπαιδειαΈνα απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι εκμάθησης και εμπέδωσης της προπαίδειας. Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση για να πετάξεις μια χιονόμπαλα. Αν η απάντησή σου είναι λάθος, μια χιονόμπαλα θα σε πετύχει!

Χιονοπροπαίδεια


Μικροί καλλιτέχνες σε δράση

μικροι καλλιτέχνες σε δρασηΤο εκπαιδευτικό πακέτο «Μικροί καλλιτέχνες σε δράση» αξιοποιεί τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας με ενότητες ζωγραφικής, σχεδίου, μουσικής, κειμένων, εικόνων, έργων τέχνης, και επιτυγχάνει άμεσο οπτικό – ακουστικό αποτέλεσμα, επιτρέποντας τη μεταφορά του αποτελέσματος σε άλλα μέσα και υλικά.

Διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον μέσα από την αλληλεπίδραση Η/Υ – μαθητή και προσαρμόζεται στις ικανότητες και στις δυνατότητες των μαθητών, έτσι ώστε όλοι να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Προσεγγίζει τη γνώση διαθεματικά και βιωματικά και επιτρέπει τον αυτοσχεδιασμό, το τυχαίο, το αυθόρμητο, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα των μαθητών, πλουτίζοντας τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και βοηθώντας στην επικοινωνία. Ενδείκνυται για την προσχολική αγωγή, τις πρώτες τάξεις δημοτικού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και Α.με.Α.

Είναι ελεύθερα διαθέσιμο στην πύλη e-yliko.gr (αρχείο ZIP 307MB)

Μικροί καλλιτέχνες σε δράση


Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια Β

main_menuΑπλά και δημιουργικά μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής, παιγνίδια κυκλοφοριακής αγωγής και παιγνίδια εξοικείωσης, που επιτυγχάνουν άμεσο οπτικό – ακουστικό αποτέλεσμα και επιτρέπουν τη μεταφορά του αποτελέσματος σε άλλα μέσα και υλικά! Ενδείκνυται για την προσχολική αγωγή, τις πρώτες τάξεις δημοτικού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και Α.με.Α..

Σύνδεσμος για ΛΗΨΗ: ΛΗΨΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (Μέγεθος αρχείου 370ΜΒ)

 

Πηγή: https://milontasgiapaidia.wordpress.com/2018/05/17/101-%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AC%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4/

Δημοσιεύτηκε στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ, με ετικέτες , στις από την/τον .

Σχετικά με 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ

ΓΕΡΟΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ: Στις 7 Αυγούστου του 1973 στο Αννόβερο Γερμανίας. ΖΩ: Στην Αρχάγγελο Ρόδου. ΣΠΟΥΔΑΣΑ: Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αιγαίου την περίοδο 1992 – 1996. Την περίοδο 2007 – 2009 έκανα μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ: Εργάστηκα ως νηπιαγωγός από το 1997 έως το 2001 στο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Αρχαγγέλου. Το 2003 δούλεψα ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το Σεπτέμβριο του 2003 μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ διορίστηκα στο 1ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου όπου έμεινα μέχρι το 2007. Από το 2007 και μετά είμαι  στο  3ο Νηπιαγωγείο Αρχάγγελου.


Περισσότερες πληροφορίες

Αφήστε μια απάντηση