Διατροφή – Εκπαιδευτικό Υλικό για τους Μαθητές

Μπορείτε να κατεβάσετε το υλικό που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε πατώντας πάνω στον σύνδεσμο.

Α. Έντυπο υλικό

Νηπιαγωγείο, Α’ & Β’ Τάξη Δημοτικού

Γ’ & Δ’ Τάξη Δημοτικού

  • Εκπαιδευτική εικονογραφημένη έκδοση (28 σελίδων) με τίτλο «Παίζω και Μαθαίνω να τρώω σωστά με τον Καπετάν Υγεία και τη Νόστιμη Συμμαχία». Ο Καπετάν Υγεία και οι φίλοι του, η Νόστιμη Συμμαχία, ξεναγούν τους μαθητές στα μυστικά της υγιεινής διατροφής παρουσιάζοντας τις ομάδες τροφίμων, πληροφορίες για τη συχνότητα των γευμάτων, αλλά και για τη σωματική δραστηριότητα. Το υλικό είναι προσαρμοσμένο στην ηλικία των παιδιών. Οι πληροφορίες παρατίθενται με μορφή σύντομων φράσεων, ποιημάτων και μεγάλου αριθμού παιχνιδιών – ασκήσεων. Η έκδοση περιλαμβάνει επίσης αυτοκόλλητα (2013-2014).

Ε’ & Στ’ Τάξη Δημοτικού

  • Εκπαιδευτική εικονογραφημένη έκδοση (36 σελίδων) με τίτλο «Παίζω και Μαθαίνω να τρώω σωστά με τον Καπετάν Υγεία και τη Νόστιμη Συμμαχία». Ο Καπετάν Υγεία και οι φίλοι του, η Νόστιμη Συμμαχία, ξεναγούν τους μαθητές στα μυστικά της υγιεινής διατροφής παρουσιάζοντας τις ομάδες τροφίμων, τα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στα τρόφιμα, πληροφορίες για τη συχνότητα των γευμάτων, και για τη σωματική δραστηριότητα. Το υλικό είναι προσαρμοσμένο στην ηλικία των παιδιών. Οι πληροφορίες παρατίθενται με μορφή σύντομων φράσεων, ποιημάτων και μεγάλου αριθμού παιχνιδιών – ασκήσεων. Η έκδοση περιλαμβάνει επίσης αυτοκόλλητα (2013-2014).

Β. Παιχνίδια

Νηπιαγωγείο, Α’ & Β’ Τάξη Δημοτικού

Γ’ & Δ’ Τάξη Δημοτικού

  • Επιτραπέζιο εκπαιδευτικό παιχνίδι με τίτλο «Φαγητοδρομίες» (2014-2015). Το παιχνίδι περιλαμβάνει ταμπλό, 48 κάρτες συνδυασμών και 100 κάρτες ερωτήσεων. Οι κάρτες συνδυασμών χωρίζονται σε 3 κατηγορίες: κόκκινες (τροφή στο στάδιο της παραγωγής), μπλε (τροφή στο ενδιάμεσο στάδιο παραγωγής ή στο στάδιο αγοράς από τον καταναλωτή) και πράσινες (έτοιμη προς κατανάλωση τροφή). Οι κάρτες ερωτήσεων χωρίζονται σε 4 κατηγορίες: πράσινες (Διατροφή και Υγεία), κόκκινες (Ψώνια – Προέλευση τροφίμων), μπλε (Μαγείρεμα), κίτρινες (Ασφάλεια τροφίμων). Σκοπός του παιχνιδιού είναι να σχηματίσουν οι παίκτες 3άδες, τριών χρωμάτων που απεικονίζουν την πορεία του φαγητού (γρήγορο παιχνίδι), ή/και να μαζέψουν τους περισσότερους πόντους σχηματίζοντας 3άδες και απαντώντας στις ερωτήσεις (σύνθετο παιχνίδι).

Ε’ & Στ’ Τάξη Δημοτικού

  • Εκπαιδευτικό παιχνίδι γνώσεων «Μαραθώνιος Γνώσης». Το παιχνίδι περιλαμβάνει ταμπλό και 52 κάρτες ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης, κτλ. (2013-2014). Οι οδηγίες και το ταμπλό του παιχνιδιού βρίσκονται στον σύνδεσμο: ΟΔΗΓΙΕΣ.
  • Επιτραπέζιο εκπαιδευτικό παιχνίδι με τίτλο «Φαγητοδρομίες» (2014-2015). Το παιχνίδι περιλαμβάνει ταμπλό, 48 κάρτες συνδυασμών και 100 κάρτες ερωτήσεων. Οι κάρτες συνδυασμών χωρίζονται σε 3 κατηγορίες: κόκκινες (τροφή στο στάδιο της παραγωγής), μπλε (τροφή στο ενδιάμεσο στάδιο παραγωγής ή στο στάδιο αγοράς από τον καταναλωτή) και πράσινες (έτοιμη προς κατανάλωση τροφή). Οι κάρτες ερωτήσεων χωρίζονται σε 4 κατηγορίες: πράσινες (Διατροφή και Υγεία), κόκκινες (Ψώνια – Προέλευση τροφίμων), μπλε (Μαγείρεμα), κίτρινες (Ασφάλεια τροφίμων). Σκοπός του παιχνιδιού είναι να σχηματίσουν οι παίκτες 3άδες, τριών χρωμάτων που απεικονίζουν την πορεία του φαγητού (γρήγορο παιχνίδι), ή/και να μαζέψουν τους περισσότερους πόντους σχηματίζοντας 3άδες και απαντώντας στις ερωτήσεις (σύνθετο παιχνίδι).
  • Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι ταχύτητας και στρατηγικής που προωθεί τη γνώση για την υγιεινή διατροφή, με τίτλο «Τροφομαχίες: Επιλέγεις, στοχεύεις και μαθαίνεις να τρως!» (2013-2014). Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί με ή/και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο. Στοχεύει να ενθαρρύνει τους μαθητές να διακρίνουν και να επιλέγουν τις υγιεινές τροφές και να αποφεύγουν τις ανθυγιεινές. Περιλαμβάνει, επίσης, ερωτήσεις γνώσεων για την υγιεινή διατροφή, οι οποίες αυξάνουν τη βαθμολογία των παικτών. Οι μαθητές μπορούν να παίξουν το παιχνίδι στην ιστοσελίδα: http://diatrofi.prolepsis.gr/gr/trofomaxies

Γ. Εκπαιδευτικές παρουσιάσεις- Βίντεο

  • Εκπαιδευτική παρουσίαση – βίντεο Α’ (2014-2015) για μαθητές Α’, Β’ και Γ’ Δημοτικού. Διαδραστική παρουσίαση διάρκειας 40 λεπτών. Ο Καπετάν Υγεία ξεναγεί τους μαθητές στα μυστικά της υγιεινής διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας και παρουσιάζει με τη βοήθεια της Νόστιμης Συμμαχίας τις ομάδες τροφίμων (λαχανικά και φρούτα, δημητριακά, γαλακτοκομικά προϊόντα, κρέας κόκκινο και λευκό, ψάρια και θαλασσινά, αυγά, όσπρια, λίπη και έλαια), καθώς και πληροφορίες για τη ζάχαρη και το αλάτι, το νερό, τη συχνότητα γευμάτων (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και τη σωματική δραστηριότητα.
  •  Εκπαιδευτική παρουσίαση – βίντεο Β’ (2014-2015) για μαθητές Δ’, Ε’ και Στ’ Δημοτικού διάρκειας 45 λεπτών. Πρόκειται για διαδραστική παρουσίαση με ερωτήσεις  πολλαπλής επιλογής, σωστού – λάθους ή σύντομης απάντησης προς τους μαθητές με τις απαραίτητες παύσεις για να απαντήσουν. Παρουσιάζονται οι ομάδες τροφίμων (λαχανικά και φρούτα, δημητριακά, γαλακτοκομικά προϊόντα, κρέας κόκκινο και λευκό, ψάρια και θαλασσινά, αυγά, όσπρια, λίπη και έλαια), καθώς και πληροφορίες για τη ζάχαρη και το αλάτι, το νερό, τη συχνότητα γευμάτων (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και τη σωματική δραστηριότητα.

Δημοσίευση: http://diatrofi.prolepsis.gr/gr/ekpaideutiko-yliko-mathiton/

Δημοσιεύτηκε στην κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, με ετικέτες , στις από την/τον .

Σχετικά με 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ

ΓΕΡΟΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ: Στις 7 Αυγούστου του 1973 στο Αννόβερο Γερμανίας. ΖΩ: Στην Αρχάγγελο Ρόδου. ΣΠΟΥΔΑΣΑ: Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αιγαίου την περίοδο 1992 – 1996. Την περίοδο 2007 – 2009 έκανα μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ: Εργάστηκα ως νηπιαγωγός από το 1997 έως το 2001 στο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Αρχαγγέλου. Το 2003 δούλεψα ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το Σεπτέμβριο του 2003 μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ διορίστηκα στο 1ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου όπου έμεινα μέχρι το 2007. Από το 2007 και μετά είμαι  στο  3ο Νηπιαγωγείο Αρχάγγελου.


Περισσότερες πληροφορίες

Αφήστε μια απάντηση