«Το Δώρο της Βροχής»

H συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στο Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Αφίσας – Βίντεο και Ζωγραφιάς 2014 με τίτλο «Το Δώρο της Βροχής».

ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ

 

Τα 43 παιδιά του σχολείου μας, νήπια και προνήπια, με χαρά και ενθουσιασμό δέχτηκαν την πρόταση των τριών εκπαιδευτικών να δημιουργήσουν ομαδικά ένα έργο με τις ιδέες τους για το πολύτιμο αγαθό του νερού. Εξάλλου, για τη Ρόδο είναι πολύ πρόσφατο το τραγικό γεγονός της απώλειας τεσσάρων ανθρώπων το Νοέμβριο του 2013 εξαιτίας των ισχυρών βροχοπτώσεων και της έλλειψης σεβασμού  προς το υδάτινο στοιχείο της φύσης.

Μαζί με τα παιδιά διαβάσαμε βιβλία και ενημερωτικά έντυπα και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικές ταινίες, όλα σχετικά με το δώρο της βροχής. Συζητήσαμε για την αναγκαιότητα και την ομορφιά του νερού, για τον κύκλο της ζωής του, για τη σωστή κι ενδεδειγμένη διαχείρισή του. Προβληματιστήκαμε για τις συνέπειες της λανθασμένης χρήσης του και υποσχεθήκαμε ότι εμείς δε θα κάνουμε τα λάθη των μεγάλων. Προσπαθούμε από δω και πέρα να συμβάλουμε και ίδιοι ενεργά στην εξοικονόμηση των νερού στο χώρο του νηπιαγωγείου, προσπαθούμε να είμαστε τώρα τα υπεύθυνα παιδιά που θα μεγαλώσουν και θα γίνουν υπεύθυνοι πολίτες και ενσυνείδητοι χρήστες του νερού.

Σε επίπεδο καλλιτεχνικής έκφρασης τα παιδιά αποφάσισαν να αποδώσουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και την ευαισθητοποίησή τους με μια ζωγραφιά, στην οποία χρησιμοποίησαν υλικά και τεχνικές που αποτελούν μέρος της καθημερινής τους ενασχόλησης στις σχολικές δραστηριότητες αισθητικής αγωγής. Έτσι:

Α. ζωγράφισαν με πινέλα και μπλε ακρυλικό χρώμα τη θάλασσα που περιβάλλει τη Ρόδο πάνω σε διαφανές αυτοκόλλητο,

Β. χρωμάτισαν την επιφάνεια της Ρόδου χρησιμοποιώντας την τεχνική του ζαχαρόνερου,

Γ. έβαψαν τις φατσούλες των συναισθημάτων με την τεχνική της μαγικής κηρομπογιάς,

Δ. έκαναν κολλάζ φωτογραφιών που εντόπισαν τα ίδια, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, στο διαδίκτυο, τις εκτύπωσαν, τις έκοψαν και τις κόλλησαν. Η πλειονότητα των φωτογραφιών απεικονίζουν τοπία του νησιού μας, στις καλές και τις κακές τους στιγμές.

Ε. έβαψαν ένα ζευγάρι χέρια με τέμπερες και το αποτύπωσαν στο έργο,

Στ. έγραψαν τους τίτλους που σκέφτηκαν.

Θέλουμε εδώ να σημειώσουμε ότι προσπαθήσαμε στο μέτρο του δυνατού να κρατηθεί σε ελάχιστο επίπεδο η παρέμβαση και η υποβοήθηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών, ώστε να ενθαρρυνθούν τα παιδιά να αναδείξουν την πρωτοβουλία και την αυτενέργειά τους.

Δημοσιεύτηκε στην κατηγορία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ,ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, με ετικέτες , στις από την/τον .

Σχετικά με 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ

ΓΕΡΟΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ: Στις 7 Αυγούστου του 1973 στο Αννόβερο Γερμανίας. ΖΩ: Στην Αρχάγγελο Ρόδου. ΣΠΟΥΔΑΣΑ: Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αιγαίου την περίοδο 1992 – 1996. Την περίοδο 2007 – 2009 έκανα μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ: Εργάστηκα ως νηπιαγωγός από το 1997 έως το 2001 στο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Αρχαγγέλου. Το 2003 δούλεψα ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το Σεπτέμβριο του 2003 μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ διορίστηκα στο 1ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου όπου έμεινα μέχρι το 2007. Από το 2007 και μετά είμαι  στο  3ο Νηπιαγωγείο Αρχάγγελου.


Περισσότερες πληροφορίες

Αφήστε μια απάντηση