ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Tο Παιδοψυχιατρικό  Τμήμα  Αχιλλοπούλειου Νοσοκομείου Βόλου

και η Υποδ/νση Ασφάλειας Βόλου

Σας προσκαλούν

τη ΔΕΥΤΕΡΑ 08-03-2021 και ώρα 7.00 μ.μ.

σε διαδικτυακή συνάντηση, εκδήλωση – ενημέρωση με θέμα:

«ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ»

 

Εισηγητές:

  • Αβαγιανού Πηνελόπη -Αλεξία

Διδάκτωρ Εξελικτικής Ψυχολογίας, Κλινική ψυχολόγος, Παιδοψυχιατρικού τμήματος του Αχιλλοπουλείου Νοσοκομείου Βόλου

  • Σκόνδρας Γεώργιος

Αρχιφύλακας, Ομάδα Δημόσιας Ασφάλειας Υποδ/νσης Ασφάλειας Βόλου, Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος

 

Η διαδικτυακή συνάντηση θα πραγματοποιηθεί σε πλατφόρμα  Webex

(https://minedu-primary2.webex.com/meet/filipkon)

 

Με την ολοκλήρωση των 15λεπτων εισηγήσεων

θ΄ ακολουθήσουν ερωτήματα και δευτερολογία εισηγητών

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ του Δήμου Ρήγα Φεραίου

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

ΠΕΜΠΤΗ 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2021

«Διαδικτυακή εκπαίδευση μια νέα πραγματικότητα»

 «Η ξαφνική προσαρμογή στα νέα δεδομένα που έφερε η πανδημία μας ανάγκασε στην αλλαγή του τρόπου  λειτουργίας  της σχολικής κοινότητας», αναφέρει η Αντωνία Χασιώτη, συντονίστρια κοινωνικής προστασίας και προαγωγής της δημόσιας υγείας του Δήμου Ρήγα Φεραίου.

«Ο κορωνοΐός ήρθε να επιβάλει στην  εκπαιδευτική κοινότητα ότι η τηλεκπαίδευση είναι άλλο ένα εργαλείο χρήσιμο στην εκπαιδευτική διαδικασία, που οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει στα σχολεία και στα πανεπιστήμια.  Είναι  αποδεδειγμένο ότι η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην Εκπαίδευση έχει πολλά θετικά στοιχεία και εάν υλοποιηθούν σωστά βγαίνουν ωφελημένοι όλοι, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς.

Τι γίνεται όμως όταν στην οικογένεια υπάρχουν τρία διαφορετικά παιδιά ,από διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης  με τρεις διαφορετικές συμπεριφορές στα θέματα της τηλεκπαίδευσης και στα βιώματα της COVID-19 εποχής.  Με αφορμή τα  παραπάνω και  πολυάριθμους ακόμη προβληματισμούς  οδηγηθήκαμε ως κοινωνικές δομές να οργανώσουμε μια διαδικτυακή ημερίδα προσκαλώντας τους ειδικούς που θα θέσουν και εκείνοι τους προβληματισμούς τους και τα δικά τους συμπεράσματα.

Με βάση τους παραπάνω προβληματισμούς και σε συνεργασία με τον κ. Αντωνίου Αντώνη υπεύθυνο σχολικών δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, προέκυψε η συνεργασία των φορέων για την διοργάνωση της ημερίδας».

To ΚΕΠ Υγείας και το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Ρήγα Φεραίου σε συν-διοργάνωση με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και το τμήμα Σχολικών δραστηριοτήτων   σας προσκαλούν στη διαδικτυακή ημερίδα που θα υλοποιηθεί την Πέμπτη 4/3/2021 και ώρα 12:30 μ. μ.   με τίτλο «Διαδικτυακή εκπαίδευση, μια νέα πραγματικότητα ».

Γονείς, εκπαιδευτικοί, ειδικοί ψυχικοί υγείας συζητούν διαδικτυακά, προβληματίζουν και προβληματίζονται  για τις πρακτικές και συναισθηματικές δυσκολίες  παιδιών και ενηλίκων αναφορικά με τη νέου τύπου σχολική ζωή στον καιρό της πανδημίας.

Στην ημερίδα θα απευθύνουν διαδικτυακά τους χαιρετισμούς τους ο Δήμαρχος Ρήγα Φεραίο, κ. Νασίκας Δημήτριος, η υφυπουργός Παιδείας, κα Μακρή Ζέττα και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, κ. Πολύζος Γεώργιος

Στην ημερίδα συμμετέχουν οι ακόλουθοι ομιλητές:

Δανιήλ Δανιλόπουλος, παιδοψυχίατρος, αφηγηματικός ψυχοθεραπευτής.

Μπαλαμώτη Σοφία, ψυχολόγος Κέντρου Κοινότητας Δήμου Ρήγα Φεραίου

Γεροπούλου Γαρυφαλλιά, εκπαιδευτικός

Λαΐτσου Ευγενία,  τρίτεκνη μητέρα

Κουσκουρίδα Αφροδίτη, λογοθεραπεύτρια

Κουτσερής Ηλίας, Πρόεδρος Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Βόλου

Λαδοπούλου Ελένη, Προϊστάμενη ΚΕΣΥ Μαγνησίας

Για να παρακολουθήσετε την ημερίδα πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://minedu-primary2.webex.com/meet/antant

Διαδικτυακοί οικοδεσπότες θα είναι ο κ. Αντώνης Δ. Αντωνίου (υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων Π.Ε Μαγνησίας) και η κα Μπακάλη Μαρία (κοινωνική λειτουργός Κέντρου Κοινότητας  Δήμου Ρήγα Φεραίου).

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

Σας ενημερώνουμε ότι:

  1. Οι εγγραφές στο σχολείο μας θα πραγματοποιηθούν από 1 έως και 19 Μαρτίου.
  2. Επισημαίνεται ότι τη σχολική χρονιά 2021-2022 στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2015 έως 31-12-2015
  3. Απαραίτητα δικαιολογητικά – ενέργειες εγγραφής στην Α΄ τάξη είναι

α. Αίτηση -Υπεύθυνη Δήλωση εγγραφής στο Δημοτικό (δίνεται από το σχολείο)

β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

β. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ. το έντυπο δίνεται από το σχολείο)

γ. Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.

ε. Αίτηση εγγραφής στο Ολοήμερο (είναι προαιρετική και δίνεται από το σχολείο).

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ευχόμαστε να έχετε καλή χρονιά με υγεία και χαρά.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου το σχολείο θα λειτουργήσει πάλι κανονικά με δια ζώσης μαθήματα και στο πρωινό και στο ολοήμερο τμήμα. Όλα τα μέτρα προστασίας που ορίζει το ΥΠΑΙΘ και ο ΕΟΔΥ για τον περιορισμό του COVID-19 στις σχολικές μονάδες θα τηρηθούν κανονικά.

Παρακάτω υπάρχουν πληροφορίες και οδηγίες που θα βοηθήσουν όλους μας για την ασφαλή επαναλειτουργία των μαθημάτων.

Μετακίνηση μαθητών

Για να μετακινηθούν οι μαθητές/τριες από και προς το σχολείο χρειάζεται να έχουν στην τσάντα τους την υπογεγραμμένη βεβαίωση μετακίνησης που είχαν πριν το κλείσιμο. Σε περίπτωση που η βεβαίωση μετακίνησης του/της μαθητή/τριας έχει χαθεί παρακαλούμε ενημερώστε μας για να σας χορηγηθεί καινούρια. Οι γονείς που συνοδεύουν τους μαθητές χρησιμοποιούν τον κωδικό 4 στα sms ή στην βεβαίωση μετακίνησης που θα έχουν.

Προσέλευση μαθητών

Η προσέλευση των μαθητών θα γίνεται από τις 8:00΄ έως τις 8:15΄ όπως προβλέπεται από το νόμο. Παρακαλούμε μέσα στο χρονικό διάστημα αυτό να αποφεύγεται κάθε είδους συνωστισμός στην είσοδο του σχολείου ώστε να τηρήσουμε κατά το δυνατόν τα μέτρα προφύλαξης που συστήνουν οι ειδικοί. Μετά η είσοδος του σχολείου θα είναι κλειδωμένη.

Αποχώρηση μαθητών

Η αποχώρηση των μαθητών του πρωινού τμήματος θα γίνεται κανονικά, στις 13.15΄. Τα παιδιά θα αποχωρούν από τις τάξεις σε σειρές και θα βγαίνουν από τον χώρο του σχολείου ανά τμήμα.

Παρακαλούνται οι γονείς που περιμένουν να παραλάβουν τα παιδιά τους να στέκονται μακριά από την αυλόπορτα και σε απόσταση μεταξύ τους, ώστε να μην εμποδίζεται η αποχώρηση των μαθητών και να τηρούνται οι αποστάσεις .

Είσοδος γονέων στον χώρο του σχολείου

Η είσοδος των γονέων στο σχολείο γίνεται μόνο μετά από ραντεβού στο 24250-31250

Χρήση μάσκας

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο στην τάξη όσο και στην αυλή του σχολείου. Μόνο κατά την ώρα του φαγητού επιτρέπεται να βγαίνει η μάσκα, καθώς επίσης και τα διάρκεια των διαλειμμάτων μάσκας που θα γίνονται.

Παρακαλούμε τα παιδιά να έχουν στην τσάντα τους τουλάχιστον 2 καθαρές μάσκες καθημερινά.

Αντικείμενα καθημερινής χρήσης/σχολικά

Παρακαλούμε να γίνεται καθημερινός έλεγχος/φροντίδα ώστε ο κάθε μαθητής/τρια  να έχει μαζί του/της το κολατσιό, το ατομικό μπουκάλι με νερό, την κασετίνα με όλα τα απαραίτητα (μπογιές, μαρκαδόρους, κτλ) καθώς κι ένα μπλοκ ζωγραφικής (ή κάποιο πρόχειρο τετράδιο, ή φύλλα λευκά) ώστε να μη χρειάζεται να δανειστεί από άλλους.

 

Οι παρακάτω οδηγίες μας βοηθούν όλους να παραμείνουμε υγιείς και ασφαλείς και να προστατέψουμε τα παιδιά αλλά και τις οικογένειές μας. Όσο πιο καλά εκπαιδευτούν τα παιδιά σε αυτές τόσο πιο εύκολα θα το πετύχουμε.

  • Πλένουμε συχνά και σχολαστικά τα χέρια μας πριν το φαγητό και μετά τη χρήση τουαλέτας.
  • Βήχουμε και φτερνιζόμαστε στο εσωτερικό μέρος του αγκώνα μας ή σε χαρτομάντιλο το οποίο πετάμε αμέσως.
  • Δεν ερχόμαστε σε επαφή με άρρωστα άτομα και αποφεύγουμε να επισκεπτόμαστε ηλικιωμένα ή ευάλωτα άτομα.

Παρακαλούμε θερμά να μην στέλνετε τα παιδιά στο σχολείο αν είναι αδιάθετα ή άρρωστα. Επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.

Καλή αρχή σε όλους μας!

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Προβλήματα την πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης

Πολλά προβλήματα στις συνδέσεις μαθητών και εκπαιδευτικών παρουσιάστηκαν σήμερα, πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης. Ελπίζουμε τις επόμενες μέρες να διορθωθεί το πρόβλημα.

Ηλεκτρονικές τάξεις και έναρξη μαθημάτων

Αγαπητοί γονείς. Από την Τετάρτη 18-11-2020 αρχίζουν τα μαθήματα μέσω της πλατφόρμας webex.

Οι ηλεκτρονικές τάξεις που έχουν δημιουργηθεί στο σχολείο μας είναι οι παρακάτω:

 

Α΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/desmosch

Β΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/atkatsad

Γ΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/vtsiplak

Δ΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/elenafou

Ε΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/dialexiou

ΣΤ΄ ΤΑΞΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/goditoki

ΑΓΓΛΙΚΑ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/ekitsiou

ΓΑΛΛΙΚΑ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/cvigkla

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/etzaf

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ : https://minedu-primary2.webex.com/meet/nifasoula

ΜΟΥΣΙΚΗ:  https://minedu-primary2.webex.com/meet/anaskit

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/mikvafo

ΜΕΡΜΙΚΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/gmermiklis

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ: https://minedu-primary2.webex.com/meet/dimitriou1

Για την Τετάρτη 18/11 και ώρα 14:10΄ οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ και Στ΄ τάξεων θα συνδεθούν στις τάξεις τους πατώντας τα αντίστοιχα links. Οι μαθητές της Ε΄ τάξης θα συνδεθούν στην “αίθουσα” της πληροφορικής. Οι εκπαιδευτικοί κάθε τάξης θα ενημερώσουν για τη συνέχεια.

Είναι αναμενόμενο ότι στην αρχή θα συναντήσουμε δυσκολίες, τις οποίες με καλή διάθεση και προσπάθεια θα ξεπεράσουμε.

Καλή αρχή!

Ενημέρωση για τα μαθήματα μέσω webex

Αγαπητοί γονείς/μαθητές,

Από αύριο αρχίζουν τα μαθήματα με σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αργότερα, ή το πολύ αύριο το πρωί, θα λάβετε μέιλ με το πρόγραμμα της ημέρας και τα links για να συνδεθεί το κάθε παιδί με την αντίστοιχη ηλεκτρονική τάξη.

Το πρόγραμμα του ΚΔΑΠ για το σχ. έτος 2020-2021

Από το ΚΔΑΠ του Δήμου Ρήγα Φεραίου ανακοινώθηκε το πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2020-2021.

Δίνεται σε μορφή pdf  και μπορείτε να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.


Λήψη αρχείου

Νέες εγγραφές μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Αγαπητοί/ές γονείς και κηδεμόνες

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν στις διαθέσιμες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και σε όλες τις υπηρεσίες του ΠΣΔ ( https://www.sch.gr/services ). Οι γονείς της Α΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου, αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό πρόσβασης το ΠΣΔ μπορούν να φροντίσουν για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) στο σύνδεσμο: https://register.sch.gr/students/

Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:

Οι γονείς/κηδεμόνες  θα πρέπει  να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή. Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί ο Α.Μ. (αριθμός μητρώου) του/της μαθητή/τριας. Είναι αυτός που αναγράφεται στους Ελέγχους Προόδου των προηγούμενων ετών. Οι γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων και των Α΄ και Β΄ Τάξεων Δημοτικού Σχολείου που πιθανόν δεν γνωρίζουν τον ΑΜ του μαθητή μπορούν να επικοινωνούν με το σχολείο για να τον πληροφορηθούν. Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης e-mail του γονέα και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν. Στο πεδίο «Τμήμα», επειδή στο σχολείο μας υπάρχει μόνο ένα τμήμα ανά τάξη, πρέπει να οριστεί ο αριθμός 1. Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας αποστέλλεται  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας, με τα στοιχεία εγγραφής.

Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, http://www.sch.gr/helpdesk

Τηλέφωνο:  801-11-801

Χρήσιμοι υπερσύνδεσμοι

https://register.sch.gr/students/docs.php

https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf

Η παρούσα ανακοίνωση έχει αναρτηθεί και στο blog του σχολείου στη διεύθυνση https://blogs.sch.gr/2dimkarlmag/

Ανακοίνωση για τις εγγραφές στο Ολοήμερο

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με την Φ7/126236/ΦΔ/Δ1/22-9-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα  «Συμπληρωματικές οδηγίες για τις εγγραφές στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα στον Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και στο Τμήμα Πρωινής Ζώνης για το σχολικό έτος 2020-2021» , για τις εγγραφές των παιδιών στο Ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου  “… ορίζεται ως καταληκτική ημερομηνία η Παρασκευή 25-9-2020