Ενίσχυση διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου-οικογένειας

Ενίσχυση διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας σχολείου-οικογένειας.

 Βασικός στόχος του Σχεδίου Δράσης είναι ενδυνάμωση των σχέσεων σχολείου- οικογένειας και η οικοδόμηση σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων μέσα από συστηματική και ουσιαστική επικοινωνία. Όλα αυτά θα βοηθήσουν ώστε η σχολική μονάδα να λειτουργήσει όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά για τους μαθητές. Γι΄αυτό το λόγο η ομάδα των εκπαιδευτικών του σχολείου μας οργάνωσε και πραγματοποίησε τις παρακάτω δράσεις:

  1. Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς κατά την έναρξη του σχολικού έτους με στόχο το σχεδιασμό και τη διατήρηση της συνεργασίας.
  2. Ενημέρωση για θέματα που αφορούν το σχολικό πρόγραμμα και την πρόοδο των μαθητών.
  3. Εφαρμογή ευέλικτων τρόπων επικοινωνίας ανάμεσα σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Εφαρμόστηκε: επικοινωνία στην τάξη σε προκαθορισμένη ώρα και μέρα, επικοινωνία μέσω mail, τηλεφωνική επικοινωνία σε προκαθορισμένη μέρα και ώρα.
  4. Συχνή πληροφόρηση των γονέων από τον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.
  5. Συχνή και τακτική ενημέρωση του ιστολογίου του σχολείου όπου οι γονείς ενημερώνονται για τη σχολική ζωή.
  6. Κοινές δραστηριότητες σχολείου-γονέων. Πρόσκληση των γονέων για συμμετοχή σε σεμινάρια και επιμορφώσεις που αφορούν θέματα σωματικής και ψυχικής υγείας, ασφάλειας και διαπαιδαγώγησης των παιδιών.
  7. Ενεργή συμμετοχή γονέων στον προγραμματισμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων και εκδηλώσεων.

19/10/2023

Συνάντηση με  γονείς ενημέρωση τους για το αναλυτικό πρόγραμμα και τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου.

 7/11/2023

 Επίσκεψη και ομιλία ανθυπαστυνόμου στο σχολείο για την ενδοοικογενειακή βία

4/12/2023

Συνάντηση με το σύλλογο γονέων -διερεύνηση θέματος ομιλίας από ψυχολόγο και κοινωνική λειτουργό

27/2/2024

Ομιλία στους γονείς  από την ψυχολόγο του κέντρου κοινότητας με θέμα : «Διαδικτυακή εξάρτηση και τρόποι παρέμβασης»

 28/3/2024

Διαδικτυακή ομιλία από την κοινωνική λειτουργό και την ψυχολόγο του σχολείου μας με θέμα: ¨Αποτελεσματική επικοινωνία ανάμεσα σε ενήλικες και παιδιά¨

Χωρίς τίτλο 1

Χωρίς τίτλο 2