Μετά από 9 χρόνια καθημερινής εργασίας ο μοναδικός έγχρωμος εκτυπωτής του σχολείου μας χάλασε. Απευθυνθήκαμε στον αντιδήμαρχο παιδείας κ. Χρήστο Σπαθή ο οποίος φρόντισε για την άμεση αντικατάστασή του. Πλέον στο σχολείο μας υπάρχει ολοκαίνουριος έγχρωμος εκτυπωτής ο οποίος συνδέεται με όλες τις τάξεις μέσω wifi δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε κάθε εκπαιδευτικό να τυπώνει όποτε προκύψει ανάγκη χωρίς να χρειαστεί να βγει από την τάξη. Ευχαριστούμε θερμά!
