Νέος εκτυπωτής στο σχολείο μας

Μετά από 9 χρόνια καθημερινής εργασίας ο μοναδικός έγχρωμος εκτυπωτής του σχολείου μας χάλασε. Απευθυνθήκαμε στον αντιδήμαρχο παιδείας κ. Χρήστο Σπαθή ο οποίος φρόντισε για την άμεση αντικατάστασή του. Πλέον στο σχολείο μας υπάρχει ολοκαίνουριος έγχρωμος εκτυπωτής ο οποίος συνδέεται με όλες τις τάξεις μέσω wifi δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε κάθε εκπαιδευτικό να τυπώνει όποτε προκύψει ανάγκη χωρίς να χρειαστεί να βγει από την τάξη. Ευχαριστούμε θερμά!

Epson3270

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *