Δημιουργία κέντρου Μάθησης portfolio
Οι φετινοί ατομικοί φάκελοι των μαθητών/τριών μας θα έχουν επιλογές από εργασίες που ανήκουν στο πεδίο “Παιδί και επικοινωνία” σύμφωνα με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Σύμφωνα με αυτό οργανώθηκε και η νέα περιοχή μαθησης.
Μετά από συζήτηση για το πως θα καταλαβαίνουμε τι πρέπει να επιλέγουμε
για το συγκεκριμένο φάκελο, αρχίσαμε να διακοσμούμε την αφίσα που θα
μας βοηθάει. Οι ιδέες των παιδιών καταγράφηκαν και δημιουργήσαμε ένα
ιστόγραμμα. .
Όμως τί πρέπει να κάνουμε για να βοηθηθούν και όσοι
συμμαθητές μας δεν είναι σε θέση να διαβάζουν; Οι μαθητές μας
απάντησαν πως δεν πειράζει …θα βάλουμε εικόνες για να διαβάζουν
αυτές!!! Πού θα τις βρούμε; Που αλλού στο internet. Έτσι λοιπόν, ξανα
εξηγήσαμε τα μέρη του Η/Υ (Οθόνη, πληκτρολόγιο, ποντίκι, μνήμη,
αποθήκευση, usb/στικάκι) και ποια η χρήση αυτών.
Τέλος προχωρήσαμε και στον εμπλουτισμό της περιοχής, με τις λέξεις / χαρακτηρισμούς, που ορίζουν την επιλογής της εκάστοτε προσωπικής ή ομαδικής εργασίας από τα παιδιά, ώστε να αποτελεί μέρος του ατομικού τους φακέλου!