Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα: «Διδασκαλία Αντικειμενοστρεφούς Σχεδίασης – Προγραμματισμού στο Λύκειο»
Σχετ.: Ολομέλεια ΠΕ.Κ.Ε.Σ. αρ. 4/23.2.2022
Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ) Πληροφορικής από όλη τη χώρα:
Αν.Μακεδονίας-Θράκης (Γ. Φωτιάδου), 1ο Αττικής (Κ. Μαραγκός, Κ. Μάλαμας, Π. Παπαλεωνίδα, Σ. Κωτσάκης, Σ. Ζιώβας ), 2ο Αττικής (Κ. Μαραγκός), 3ο Αττικής (Κ. Μάλαμας), 4ο Αττικής (Π. Παπαλεωνίδα), 5ο Αττικής (Σ. Κωτσάκης), 6ο Αττικής (Σ. Ζιώβας), Δυτ.Ελλάδας (Σ. Παπαδάκης), Δυτ.Μακεδονίας (Δ. Τζήμας), Ηπείρου (Α. Μπασούνας) Θεσσαλίας (Α. Καπανιάρης), 1ο Κεντρ. Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα), 2ο Κεντρ.Μακεδονίας (Σ.Τζελέπη), 3ο Κεντρ.Μακεδονίας (Ε. Μπαμπαλώνα), 4ο Κεντρ.Μακεδονίας (Γ. Αλεξούδα-Σ.Τζελέπη-Ε. Μπαμπαλώνα), Κρήτης (Γ. Πανσεληνάς), 1ο και 2ο Νοτίου Αιγαίου (Κ. Ζέρβας) και Πελοποννήσου (Ε. Λιακοπούλου),
συνδιοργανώνουν Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα:
«Διδασκαλία Αντικειμενοστρεφούς Σχεδίασης – Προγραμματισμού στο Λύκειο»
το οποίο θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως την
Τρίτη, 1η Μαρτίου 2022, ώρες 17:00 – 20:00
Αίθουσα Webex Meeting: https://minedu-secondary.webex.com/join/papadakis
Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς ΠΕ86 οι οποίοι διδάσκουν το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα «Πληροφορική» στη Γ’ ΓΕΛ, αλλά είναι ανοικτό και σε όσους άλλους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής επιθυμούν να το παρακολουθήσουν.
Σκοπός είναι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της Ενότητας 4, «Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα», του Συμπληρωματικού Εκπαιδευτικού Υλικού [ΒΙΒΛΙΟ 2] το οποίο διδάσκεται στη Γ΄ ΓΕΛ.
Οι εισηγήσεις θα επικεντρωθούν στη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας στην τρέχουσα περίοδο και ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων.
Αίτηση Συμμετοχής: https://forms.gle/QnRv9QReuruH5J5o8
Στο επιμορφωτικό σεμινάριο, θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής κατόπιν επιβεβαίωσης της παρακολούθησης.
Παρακαλούμε για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής της σχολικής σας μονάδας.
Με εκτίμηση Δρ. Κωνσταντίνος Ζέρβας Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής ΠΕ86 για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα
https://blogs.sch.gr/konzervas