Λίγο πριν τις πασχαλινές διακοπές, οι μαθητές και οι μαθήτριες μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιεί η Διεύθυνση Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού Ρόδου (ΔΟΠΑΡ) με τον τίτλο «Μαθαίνω μουσική διασκεδάζοντας!» με υπεύθυνη την κ. Μίκα Τριανταφύλλου, καθηγήτρια πιάνου, αρμονίου και ανώτερων θεωρητικών, η οποία διδάσκει μουσική στα παιδιά προσχολικής ηλικίας (στο ρόλο της κ. Μουσικής).
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, έγινε γνωριμία με τους ήχους και με τα όργανα της μουσικής, με στόχο την εξερεύνηση των ηχητικών πηγών και την παραγωγή ήχων με μουσικά όργανα. Επίσης μέσα από μουσικά ρυθμικά παιχνίδια πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες ενεργοποίησης και δεσίματος της ομάδας αλλά και έμπρακτη εκμάθηση των βασικών στοιχείων της μουσικής μέσα από παιχνίδια μίμησης.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την κ. Τριανταφύλλου για το όμορφο μουσικό και παιχνιδιάρικο πρωϊνό που μας χάρισε!





