Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό. Ομιλία-ενημέρωση

Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό –όπως και κάθε είδους μετάβαση– αποτελεί ένα ιδιαίτερο, προσωπικό, μοναδικό βίωμα για το κάθε άτομο. Η είσοδος του παιδιού σε μία νέα εκπαιδευτική βαθμίδα και συνεπακόλουθα σε ένα νέο σχολικό περιβάλλον αποτελεί για το παιδί μια πρόκληση που χρειάζεται να επενδυθεί με θετικά συναισθήματα: χαρά, προσμονή, ενδιαφέρον, ενθουσιασμό. Η εμπλοκή των γονέων στη διαδικασία της μετάβασης είναι αδιαμφισβήτητα καθοριστική.
        Πώς θα εξασφαλίσουμε όρους ομαλής μετάβασης;
        Πώς θα ενισχύσουμε την αυτοεικόνα και την αυτοπεποίθηση στα «πρωτάκια»;
        Τι θα πρέπει να γνωρίζουν αλλά και τι θα πρέπει να αποφεύγουν οι γονείς;
        Ποιος ο ρόλος του εκπαιδευτικού;

Το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιεί ενημερωτική συνάντηση-ομιλία της Συμβούλου Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής  Δρ. Αδαμαντίας Μαργαρίτη με θέμα  “Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό”,  την Παρασκευή 2 Ιουνίου στις 6:30 μ.μ στο χώρο του σχολείου μας.

Μετάβαση στο Δημοτικό