Με το βλέμμα στην Α΄ Δημοτικού!

Η διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των παιδιών από το νηπιαγωγείο   στο δημοτικό, είναι ένα στοίχημα που πρέπει να κερδίσουν γονείς και εκπαιδευτικοί. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούμε τον καιρό αυτό ώστε να εξασφαλίσουμε όρους ομαλής μετάβασης, ενισχύοντας την αυτοεικόνα και την αυτοπεποίθηση στα μελλοντικά “πρωτάκια” μας, τα νήπια του σχολείου μας την Τετάρτη 24/05/23 επισκέφθηκαν με τη συνοδεία των Νηπιαγωγών τους, το 3ο Δημοτικό Σχολείο στο Βενετόκλειο. Εκεί, σε συνεργασία με τις δασκάλες της Α΄τάξης και τη διευθύντρια του σχολείου κ. Στουππή ξεναγήθηκαν στο “μεγάλο” σχολείο. Επίσης πραγματοποίησαν δραστηριότητες με τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού τα οποία απάντησαν και στις ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει και τους έθεσαν τα νήπια.

Ευχαριστούμε από καρδιάς την κ. Τσαμπίκα Στουππή διευθύντρια του 3ου Δημοτικού, καθώς και τις εκπαιδευτικούς της Α΄τάξης , Τακτικού Σταυρωσία και Χατζημάρκου Ειρήνη για τη ζεστή φιλοξενία!

20230524 085207 20230524 085842 20230524 093632 20230524 095630