Ευχαριστούμε από καρδιάς τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Δρ Αδαμαντία Μαργαρίτη καθώς και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ70 κ. Μανώλη Σοφό για τη συμβολή και την αρωγή τους στο πρόγραμμα “Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό”. Με επιστημοσύνη και αμεσότητα μας ενημέρωσαν πάνω στο θέμα απαντώντας παράλληλα και στα ερωτήματα που έθεσαν οι γονείς που παρευρέθησαν.



