Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

“Ειρήνη ξανά!” Μικρές Ηλιαχτίδες ενδυνάμωσης και φροντίδας από τον … πόλεμο

Από την Ιωάννα Μενδρινού, Υπεύθυνη  Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας παρουσιάζουμε το χρήσιμο και επίκαιρο εκπαιδευτικό υλικό που δημιούργησε η ίδια:
 “Ειρήνη ξανά!”  Μικρές Ηλιαχτίδες ενδυνάμωσης και φροντίδας από τον …      πόλεμο

Μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε το υλικό εδώ: 

https://drive.google.com/file/d/1QXPhO0cdpsNok9gdvSrm70mHVQLpCOAk/view?usp=sharing

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: οι πρώτες δημιουργίες…

τα παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας παρουσιάζουν τις πρώτες καλλιτεχνικές δημιουργίες από το εργαστήριο Δεξιοτήτων “Στο ταξίδι της αυτοεκτίμησης και του σεβασμού”

1646720607459

Ένας παπαγάλος όλος χάρη!

1646720607444

Μία ανθισμένη αμυγδαλιά!

1646720607467

Ένας αστείος κλόουν!

1646720607453

Ένας κόκορας στο πάρτυ!

Η κάθε υποομάδα θα πρέπει να κάνει τη δική της καλλιτεχνική δημιουργία και να την παρουσιάσει στην ολομέλεια της τάξης. Είναι σημαντικό ο/η εκπαιδευτικός να εμψυχώνει τους/τις μαθητές/τριες για τον τρόπο που θα δουλέψουν ώστε όλοι μαζί να συνεργαστούν για να επιτευχθεί η δράση η οποία  έχει ως εξής: Δίνουμε στα παιδιά χαρτί Α4, ψαλίδια και μαρκαδόρους και τους ζητάμε να σχεδιάσουν το περίγραμμα του χεριού τους. Στη συνέχεια κόβουν το περίγραμμα και προσπαθούν να συνθέσουν μία εικαστική δημιουργία. Για παράδειγμα η κόκκινη ομάδα μπορεί με τα περιγράμματα των χεριών να φτιάξει τις φυλλωσιές ενός δέντρου και να σχεδιάσει τον κορμό, η πράσινη ομάδα να φτιάξει ένα πολύχρωμο παγώνι όπου τα φτερά του θα είναι τα περιγράμματα από τις παλάμες των παιδιών κτλ. Προαιρετικά μπορούν να ονομάσουν τη δημιουργία τους. Η κάθε υποομάδα παρουσιάζει την δημιουργία της στην ολομέλεια της τάξης.

Στο ταξίδι της αυτοεκτίμησης και του σεβασμού

Πρόγραμμα καλλιέργειας δεξιοτήτων για τη θεματική ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ και υποθεματική ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΕΩΡΓΟΤΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΟΦΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Στο ταξίδι της αυτοεκτίμησης και του σεβασμού

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων) ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Σας ενημερώνουμε για τη δυνατότητα ανάπτυξης προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) για το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με το υπ. αριθμό 160010/Δ7/08.12.2021  έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα :

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

(Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων)

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

 το οποίο επισυνάπτεται.

Σχετικά με την παραπάνω εγκύκλιο σας επισημαίνουμε τα εξής:

1.Κάθε εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μπορεί να υλοποιεί έως τρία (3) προγράμματα εκ των οποίων το ένα ως Συντονιστής/στρια.  Ο/Η Συντονιστής/στρια του κάθε προγράμματος ορίζεται από το Σύλλογο Διδασκόντων,

2.Κάθε πρόγραμμα μπορεί να υποστηρίζεται από ομάδα εκπαιδευτικών (έως τρεις 3), συμπεριλαμβανομένου του/της  Συντονιστή/στριας του προγράμματος,

3.Κάθε μαθητής/τρια  μπορεί να συμμετέχει μέχρι και σε δύο (2)προγράμματα,

4.Εάν στην ίδια σχολική μονάδα πραγματοποιούνται προγράμματα με το ίδιο ακριβώς θέμα αλλά σε διαφορετικά  τμήματα και με διαφορετικό/η υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό, υποβάλλονται το καθένα ξεχωριστά,

  1. Οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν την υλοποίηση ΠΣΔ συγκροτούν ομάδες από το σύνολο των μαθητών/ριών ενός σχολικού τμήματος, λαμβάνοντας υπόψη την κείμενη νομοθεσία ως προς τα μέτρα προφύλαξης και προστασίας της ατομικής και δημόσιας υγεία.

 

Η υποβολή των  προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων γίνεται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά στους παρακάτω συνδέσμους:

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΦΟΡΜΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ:

https://forms.gle/QKt2YEp9uUHBg6sR6

 

 

 

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ: Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με την υποβολή της φόρμας υποβάλλονται στο Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων:

  1. Ονομαστική κατάσταση των μαθητών/τριών της ομάδας (τάξη, τμήμα)
  2. Αντίγραφο της πράξης του Συλλόγου Διδασκόντων

 

Προς διευκόλυνσή σας επισυνάπτονται δείγματα διαβιβαστικού και πρακτικού συλλόγου διδασκόντων, ώστε να τροποποιηθούν σύμφωνα με τα εκάστοτε στοιχεία της σχολικής σας μονάδας.

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων

Υπόδειγμα Διαβιβαστικού

Υπόδειγμα Πρακτικού

 

 

Πρόσκληση συμμετοχής στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Κ.Ε.ΠΕ.Α/ΚΠΕ Κέρκυρας περιόδου Φεβρουαρίου-Ιουνίου 2022

Σας ενημερώνουμε ότι για την περίοδο Φεβρουαρίου-Ιουνίου μπορείτε να παρακολουθήσετε μονοήμερα εκπαιδευτικά προγράμματα με τους μαθητές/τριες σας στο ΚΠΕ Κέρκυρας. Η υποβολή των αιτήσεων θα πρέπει να αποσταλεί έως την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021 στην Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης και στο email: sxolikesdr2016@gmail.com. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις τάξεις που μπορούν να τα υλοποιήσουν σας επισυνάπτουμε την σχετική εγκύκλιο του ΚΠΕ Κέρκυρας.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 2021-2022

αίτηση σχολείων

Σεμινάριο “Η Δημιουργική γραφή στο Νηπιαγωγείο”

Με επιτυχία υλοποιήθηκε το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο “Η Δημιουργική γραφή στο Νηπιαγωγείο” που πραγματοποιήθηκε στο 4ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021.

Στο σεμινάριο διάρκειας τριών ωρών εισηγήθηκε η φιλόλογος-ποιήτρια Γεωργοτά Αγγελική όπου παρουσίασε το θεωρητικό κομμάτι της Δημιουργικής γραφής, δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο Νηπιαγωγείο καθώς επίσης ανέπτυξε και βιωματικές δραστηριότητες με τους/τις εκπαιδευτικούς.

Το επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας σε συνεργασία με το 4ο , 7ο, 8ο και 12ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας.