Μετάβαση-Λήξη
Πλησιάζοντας στη λήξη της σχολικής χρονιάς κάναμε τον απολογισμό μας και ανασύραμε τις αναμνήσεις μας με τη βοήθεια φωτογραφιών. Συζητήσαμε γι’ αυτά που μας άρεσαν, γι’ αυτά που μας δυσκόλεψαν, για τις νέες γνώσεις, αλλά και γι’ αυτά που θα μας λείψουν το καλοκαίρι. Έπειτα προχωρήσαμε τη συζήτηση στη νέα σχολική χρονιά. Κάποιοι θα φύγουν, κάποιοι θα μείνουν, κάποιοι θα έρθουν. Σκεφτήκαμε τις διαφορές που θα υπάρχουν, μιλήσαμε και ζωγραφίσαμε πως θέλουμε να είναι η νέα σχολική χρονιά και όσοι πάνε στο Δημοτικό πώς φαντάζονται το νέο τους σχολείο.
Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Δημοτικό Σχολείο. Μας υποδέχτηκαν οι μαθητές της Α’ Δημοτικού με τον δάσκαλο τους κ. Καλαμάρη Παντελή. Καθίσαμε στα θρανία, παρατηρήσαμε την τάξη και πραγματοποιήσαμε μαζί τους δραστηριότητες στον διαδραστικό πίνακα. Ευχαριστήσαμε τα παιδιά και τον κύριο Παντελή και επιστρέφοντας στην τάξη μας συζητήσαμε τις διαφορές και τις ομοιότητες που παρατηρήσαμε.
Καθώς οι ετοιμασίες για τη γιορτή λήξης βρίσκονταν σε εξέλιξη με τις πρόβες, αρχίσαμε να ετοιμάζουμε και τις προσκλήσεις μας.

Η γιορτή μας πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου το πρωί (για να αποφύγουμε και την έντονη ζέστη των ημερών). Καλωσορίσαμε τους γονείς, τους παππούδες, τις γιαγιάδες, είπαμε τα ποιήματα και τα τραγούδια μας, παίξαμε, γελάσαμε και συγκινηθήκαμε με το βίντεο των φωτογραφιών της σχολικής χρονιάς. Εις το επανιδείν….
Καλό Καλοκαίρι!!!!!!!!!
















































Και ναι θέλουμε τις θάλασσές μας καθαρές και γεμάτες ζωή!




Τέλος ανοίξαμε τα αναμνηστικά δωράκια μας! Ευχαριστούμε πολύ! 
