Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων, τα παιδιά μας μίλησαν για τα κατοικίδια τους και μας έστειλαν φωτογραφίες τους τις οποίες είδαμε στον υπολογιστή. 
Χωρίσαμε τα ζώα σε ομάδες, ανάλογα με το που ζουν.

ακούσαμε ήχους διαφόρων ζώων και μετά προσπαθήσαμε


να καταλάβουμε ποια είναι
παίξαμε παντομίμα κάνοντας κινήσεις ζώων

Τα χωρίσαμε ανάλογα με το είδος της τροφής που τρώνε σε χορτοφάγα, σε σαρκοφάγα και σε παμφάγα.
Γνωρίσαμε τις μαμάδες τους και παίξαμε διάφορα παιχνίδια.


Αναφερθήκαμε στην αλληλεξάρτηση των ανθρώπων και των ζώων και γνωρίσαμε τί μας προσφέρουν τα ζώα και τί χρειάζονται τα ζώα από εμάς

Είδαμε πίνακες ζωγραφικής, τους επεξεργαστήκαμε και συζητήσαμε για τα συναισθήματα ζώων και ανθρώπων.

τους αναπαραστήσαμε

Μπορούμε να παίξουμε και το ανάλογο παιχνίδι παζλ
Αναφερθήκαμε στα συναισθήματα των ζώων και τα παραληρήσαμε με τα συναισθήματα των ανθρώπων.
Μπορούμε να παίξουμε και το ανάλογο παιχνίδι
Συναισθήματα ζώων-ανθρώπων
και μετά από προβληματισμό και συζήτηση καταλήξαμε στο πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στα ζώα

Μετά από όλα αυτά τα παιδιά θέλησαν να φτιάξουν την δική τους αφίσα και να μεταφέρουν τα δικά τους μηνύματα για τα δικαιώματα των ζώων και γενικότερα πως πρέπει εμείς οι άνθρωποι να τους συμπεριφερόμαστε.

και πήγαμε και την παρουσιάσαμε στα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Λιθίου

και στην πλατεία του χωριού μετά από απαίτηση των παιδιών να μάθουν όλοι να συμπεριφέρονται σωστά στα ζώα.
