ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων και θέλοντας να τονίσουμε την αξία της προσφοράς και της αγάπης,
πήραμε μέρος σε μία δράση που διοργάνωνε το νοσοκομείο Χίου. Φτιάξαμε κάρτες χριστουγεννιάτικες για τους άρρωστους,
που αντί να είναι στο σπίτι τους με τις οικογένειες τους, παραμένουν στο νοσοκομείο και τους γράψαμε ευχές που τους έδιναν κουράγιο.
Επίσης παίρνοντας μέρος στο πρόγραμμα Κάνε μια ευχή μάθαμε περισσότερα για τον οργανισμό αυτό και ότι βοηθάει παιδιά ,
που είναι άρρωστα να πραγματοποιήσουν το όνειρο τους.
Καταλάβαμε λοιπόν ότι υπάρχουν άνθρωποι που βοηθούν άλλους , χωρίς να πληρώνονται και έχουν φτιάξει και άλλες τέτοιες ομάδες τις οποίες γνωρίσαμε.
Γράψαμε και την λέξη εθελοντισμός την οποία και εξηγήσαμε ότι γενικά βοηθώ, τους ανθρώπους τα ζώα, το περιβάλλον
και την ανασυνθέσαμε, βάζοντας στη σωστή σειρά τα γράμματα.
Είδαμε στον υπολογιστή εκπαιδευτικό υλικό με εθελοντές, τους αντιπαραβάλαμε με τους ήρωες
και ζωγραφίσαμε
Μέσα από το πρόγραμμα ¨Ταξιδεύω στην Ελλάδα¨ σε συνεργασία με άλλα τρία νηπιαγωγεία ,
επεξεργαστήκαμε το παραμύθι ¨ο λαγός και η Χελώνα¨ και το αλλάξαμε δίνοντας μηνύματα προσφοράς και εθελοντισμού.
και φτιάξαμε και την δική μας αφίσα με το δικό μας σλόγκαν ¨ Γίνε κι εσύ εθελοντής μπορείς.”
και πήγαμε στο Δημοτικό και την παρουσιάσαμε
και φυσικά δεν μείναμε μόνο στα λόγια αλλά κάναμε πράξη όσα μάθαμε
και γίναμε κι εμείς καλοί εθελοντές καθαρίζοντας ένα τμήμα της παραλίας του χωριού μας.
















