Έγινε ο Αγιασμός η ενημέρωση γονέων και πήραμε και τα δωράκια μας
την επόμενη φωτογραφηθήκαμε για να την έχουμε ενθύμιο την 1η μέρα μας αυτή τη σχολική χρονιά.
Ξεκινήσαμε με την οργάνωση του χώρου μας σε γωνιές και με την δημιουργία των δικών μας κανόνων.
Γνωρίσαμε τα είδη των γραμμών και τις αναπαριστήσαμε με το σώμα.
Ασχοληθήκαμε με τον εαυτό μας.
Γνωρίσαμε αθλήματα την ημέρα του σχολικού αθλητισμού και παίξαμε παιχνίδια όχι μόνο στην τάξη αλλά και στην παραλία με τα παιδιά του Δημοτικού.
Διαβάσαμε το παραμύθι του Σεπτέμβρη και το ζωγραφίσαμε. Ξεχωρίσαμε τα φθινοπωρινά φρούτα και τα ζωγραφίσαμε.
Αναφερθήκαμε στον παππού και την γιαγιά . Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με παππούδες και γιαγιάδες
παίξαμε και παζλ, παίξαμε κουκλοθέατρο και φτιάξαμε δωράκι για αυτούς.





























