Πολυτεχνείο
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας το βιβλίο η κυρά Δημοκρατία της Κ. Αρμενιάκου
και απαντήσαμε σε ερωτήσεις εμπέδωσης στον υπολογιστή
Είδαμε εκπαιδευτικό βίντεο με το χρονικό του Πολυτεχνείου
και γράψαμε τις λέξεις που φωνάζανε τα παιδιά στο Πολυτεχνείο
Μάθαμε το τραγούδι “τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο ” και βάλαμε τους εαυτούς μας στη θέση των φοιτητών
και αποφασίσαμε ότι τα ίδια θα κάναμε και εμείς και θα φωνάζαμε το ίδιο σύνθημα.
και φτιάξαμε και κατασκευή για το
Πολυτεχνείο
αυθόρμητη ζωγραφική με το χρονικό του Πολυτεχνείου.








