Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Γιορτάσαμε κι εμείς την Πανελλήνια ημέρα αθλητισμού, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να γυμναζόμαστε παίζοντας και αφού είδαμε διάφορα αθλήματα και αθλητές γίναμε και εμείς αθλητές…
κάναμε αγώνες δρόμου
κάναμε ισορροπία, περάσαμε εμπόδια
σηκώσαμε βάρη
κολυμπήσαμε σε πισίνα
παίξαμε παιχνίδι παγώνω την εικόνα όπου σταματώντας η μουσική αναπαριστούσαμε κάποιο άθλημα
όπως ρίχνω ακόντιο, κάνω πως τρέχω..
κάνω ισορροπία , παίζω μποξ, τρέχω
και συνεχίσαμε την άθληση μας μαζί με τα παιδιά του
Δημοτικού στην παραλία του Λιθίου, την επόμενη ημέρα.
Αθληθήκαμε, ανακυκλώσαμε, παίξαμε και περάσαμε υπέροχα.









